Kan man stadig købe denne type gulv

Hej

Jeg har fået brug for noget gulv magen til det vi allerede har i stuen, men kan ikke finde noget der bare ligner, derfor håber jeg at der blandt alle de erfarne lav-det-selv'ere og håndværkere, er nogen der kender dette gulv.

Det er 21 mm egetræ (ikke masiv, der er 4mm slidlag). Brædderne er 200 mm brede og består af elementer der er 66 + 68 + 66 mm bredde og 360mm lange, derefter er der 4 gange 40 mm stykker vinkelret på de 3 elementer (dette er sikkert ikke til at forstå, så jeg har også vedlagt et billede.

Kan man stadig få fat i sådan et gulv?

mvh
Peter
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
de laves ikke mere , så enten må du finde noget ved et nedbrydningsfirma
hvis det kun er få stykker du skal bruge til en reberation, er de ikke så svære at lave selv
Tak for svaret.
Jeg har ikke mod på at lave dem selv (jeg skal bruge 10-15 m2) - men at få dem fra et nedbrydningsfirma vil nok være optimalt, da det så passer bedre med de gamle. Nogen ide om navn på mønsteret/mærket/andet der kan bruges til at beskrive hvad jeg leder efter når jeg kontakter nedbrydningsfirmaer?
ved ikke hvad de hedder , ved bare at de ikke laves mere , har selv stået med problemet ved en kunde , hvor jeg selv måtte til at lave et par m2 , godtnok i en lidt tyndere udgave , men prensippet er jo det samme
send en mail rundt til div nedbrydere med billede og mål , og se hvad der kommer , finder du kun nogen der er tyndere , kan du jo lime en plade på bagsiden
men regn med , uanset hvad du finder , skal det slibes og lakeres efter lægning for at få det så ens som muligt med det gamle gulv
Ok, tak. Jeg forsøger om jeg kan finde noget
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis