carport med tagpap

Hej jeg skal have lavet en carport som støder op til et skur/værksted - taget på skuret er i forvejen med tagpap. Vindskeden går ikke op over taget - istedet er der lavet en løsning med nogle profiler som sørger for at der er en kant til regnvand - jeg vil naturligvis lave det nye tag på tilsvarende måde..

dels en vinkel profile på ca. 20x20 mm og dels en profil lidt som denne http://www.lavprisvvs.dk/shop/alu-loeskant-217145p.html

dem jeg har kunne finde er dog i alu og dem som er på eksisterende tag er formodelntlig i zink eller ihver fald varme galv med zink...er der nogen som ved hvor jeg kan finde (købe) disse profiler ?

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hos en blikkenslager ! I dag er det standart at bruge aluminium.

V.h.  Håndværkeren
Ja jeg har også kun kunne finde alu, men da huset kun er 5 år gamelt vil jeg gå ud fra det blot er et spørgsmål om at finde det rigtige sted at købe dem.
Da skuret og carport støder op mod hinanden og tag konstruktioner laves ens, så vil jeg gerne have at zink indækningen er ens på begge dele af taget - netop også fordi kanten er synlig nedefra.

Hvis huset kun er 5 år gammelt, kan du med 99,99 % være sikker på at det er en Blikkenslager der har lavet dem.
Hej
Hvis det er en blikkenslager, som har lavet dem, er de ikke ret lange (ca 1,2 m) og så loddet sammen.
mvh jens
de er ikke loddet, og ca. 1 meter lange stykket.
bundstykket (ved tagrenden er et vinkel på ca. 10 cm x 4 cm - det kunne udemærket være hjemme bukket (hos blikkeslager)
top stykkerne ser mere "fabriks fremstillede" ud - jeg vil prøve at tage nogle billeder så I bedre kan se hvad der tales om
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis