Køb VVS emner i tyskland, moms

Hvordan kan det være at de putter dansk moms på i tyskland, det er en webshop. Det har jeg ikke se før.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Uden at vide noget om det, ku jeg forestille mig, at det er fordi du importere ting du lige så godt kunne have købt her.. Så skal der betales moms.. Sådan er det i hvertfald med ting der bestilles fra USA/Asien.. Der tjekker toldere pakker, og bliver din snuppet, skal du betale told..

Så det er nok noget med at tyskland er et EU land, at der allerede er tillagt dansk told..

Mvh

Mark Herskind

Fordi butikken sælger for mere end et bestemt beløb direkte til kunder i Danmark om året. Jeg mener beløbet er 250.000kr. Møder du op og køber samme vare får du den til tysk moms.

Jeg skal til at skifte lidt vvs her hjemme så som vandhaner. har du et godt link ?

Jacob
Ja http://www.reuter-badshop.de men de er dyre i fragt. Ellers ebay.de eller google.de

Men selvom de skal have ca. 500-600 kr, i fragt sparer man stadig over 1000 kr. på et enkelt toilet Villeroy & Boch, subway compact med ceramic plus + sæde.

Hvad søren sker der med de danske priser.

Geberit hjørne element, kunne ingen netbutikker være med på.

Pris Bauhaus Ishøj 2295, og så havde de lige 16% ekstra til os i indkøbsforeningen i søndags.

Pris Bauhaus på toilettet 6000 kr. + 2100 for låget.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
Arbejder på parogpsykoterapi.dk ​

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis