html-spørgsmål??

hey alle
er der nogen der kan og vil fortælle mig hvordan man uploade et dokument til sin egen side så man også kan downloade det igen den er lavet på udelukende på html ??!!

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

13 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis det er en hjemmeside du hentyder til så bruger man da bare et FTP program...
Det kan bruges begge veje, og bekymrer sig ikke om hvad man up-downloader.

/Hideout

 

Da jeg nørdede med hjemmesider, kunne du godt nok ikke bruge html til sådan noget avanceret noget. Du skal bruge php og lave en uploadfunktion .. du kan finde færdigskrevede scripts på nettet til sådan noget.
Skrevet af mac. gregor på 01 jun 2010 15:04
hey alle
er der nogen der kan og vil fortælle mig hvordan man uploade et dokument til sin egen side så man også kan downloade det igen den er lavet på udelukende på html ??!!


Det giver slet ingen mening det du spørg om?
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
så skriver jeg så du kan forstå det !!
hvordan gør man så man kan ligge et dukoment på sin hjemmeside så andre kan hente det !!??

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

Annonce
He.

Hvis du allerede har en hjemmeside, så har du allerede lagt filer op, og derfor også vide hvordan man gør dette.

Men spørgsmålet er mere om du vil oprette et link PÅ din hjemmeside, eller bare henvise til det sted dit doc ligger på server...

html.dk er et fint sted at starte. Her



Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
du kan ikke "downloade" et html dokument - eller jo det gør du når du åbner det i en browser.. men hvis du tænker på at kunne klikke på det og downloade det, ligesom en zipfil kan dette kun lade sig gøre ved højreklik->gem destination som

Det er fordi når browseren modtager et htmldok bliver det automatisk fortolket og vist i vinduet..

/cs

nej det var ikke det jeg mente (ved godt det var svagt formuleret) mente fx. jeg har en mac med iwork(apples version af ofice) vis jeg nu gerne ville uploade et pages dokument (svare til word) så min lære kunne downloade det på sin mac fra min hjemmeside $☤

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

Undskyld, men det der giver ingen mening, en skolelære går sq ikke ind på en hjemmeside for at hente en opgave fra en af sine elever???

I har vel et skole system? som de fleste skoler har?

Ellers så send den som mail?

Der er henvist til en opgave der viser hvordan du opretter links....



Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
vil du ikke godt være venlig at blande dig udenom vis du skal være så negativ $$

just say yes if you mean it ?

tommorow is the first day in rest of your life :)

Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis