lav en backup disk

Hej hvordan laver man en backup disk over hele computeren???
må gerne sende en vejleding om hvad man skal gøre og hvilket program man skal bruge.
14 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Skrevet af martinhoven på 30 maj 2010 18:19
Hej hvordan laver man en backup disk over hele computeren???
må gerne sende en vejleding om hvad man skal gøre og hvilket program man skal bruge.


Det spørgsmål er UMULIGT at svare på med så ringe infomation
bedste bud er -> Link
/mkh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Har du ikke fået en recovery CD med?

Ellers må du altså fortælle hvilket system der er tale om, det gøres ikke ens på alle maskiner..


/mkh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
jo den har jeg men den er gået i stykker og det er en campaq bærbar
Du må ringe til Compaq og bede om en ny recovery cd. Hvis du er heldig, kan du få den gratis. Ellers koster det X antal kroner (200 - bare et slag på tasken).
Du skal nok oplyse model nummer (står i bunden af computeren).
Forresten, så er det HP (Hewlett-Packard), der har købt Compaq i sin tid, så er det dem du skal snakke med.

Helt og lykke
tak
har et andet problem med min anden bærbar det er en hp pavillion dv5000 bærbar som jeg ikke kan høre musik med min høretelefon og den er lige begyndt med det.Men der hvor jeg sætter høretelefon stikket i er det ligesom den er tilstoppet(kan ikke komme helt ind, men det har virket indtil for nylig) og min høretelefon virker har testet den på en anden pc
Har i nogle forslag til det?
Ja selvfølgeligt. Du kan lyse i hullet og se om der er noget. Hvis der er noget, kan du forsigtigt prøve at pille det ud.
En anden mulighed: smid lortet ud og køb en moderne computer. Bærbare er ligesom mobiltelefoner, de er alt for forældet efter 6 måneder.

P.S. Køb en Mac.
Hvad er det der gør, at man anbefaler Mac?
Jeg har det indtryk, at det er noget man køber for at vise, at man er nørd og lidt klogere end andre!
Er der en virkelig reel grund?
Jeg har fået at vide, at Mac har nogle gode grafiske programmer, som jeg ikke har en skid at bruge til. Ham der fortalte mig at Mac var uovertruffen, sværger også til fotografiapparater fra 60erne og 16 mm filmoptagere, i stedet for digitale apparater. Det gjorde mig en smule mistroisk over for, hvad jeg kunne bruge hans mening til!
Det kan samtidig berettes at samme gut, har sit køleskab totalt fyldt med filmruller til sine gamle foto- og filmapparater, for at holde disse friske. Hans madvarer står så på køkkenbordet sommer og vinter.
Er der ikke en masse begrænsninger og bøvl for ganske almindelige, halvdumme folk som undertegnede, i stil med lignelsen om køleskabet???

Min PC, med 4-5 år på bagen, udsender flere signaler, der siger mig at den bliver nok ikke ved, og da det med back up, som jeg også ser her i denne tråd, er åbenbart ikke "bare lige", er det nok en ide at skifte, før den bryder helt sammen.

Med venlig hilsen
ktm

 

ktm : Jeg tror Mac har fået et lille "dyrt" ry, og ja en mac ER dyr, nok mest pga af design tror jeg, men så har det altså også et FANTASTISK system, som er supernemt at bruge der er altså ikke ret mange windows programmer man ikke kan finde en alternativ til på en Mac, og ja en Mac er super til media, stort set alle film ryger over en mac før de rammer en bio, mon ikke der er en grund til det

og så er det sikkert as hell, om det forbliver sådan ved jeg ikke, det har noget at gøre med hvor mange brugere et system har, jo flere man kan ramme jo sjovere er det at prøve, OSX som er det system der er på en Mac er udviklet over FreeBSD, et af de hurtigste Unix systemer der findes, og det giver altså en del goder... kunne skrive mange blogs om hvor god en Mac er, men det er nok en vanesag..

Jeg skrev engang til en " Jeg skal arbejde PÅ min computer, ikke MED min computer" ment på den måde jeg gider ikke sidde og tænke " Gad vide om denne fil giver vira" bruge tid på systemet er fuldt opdateret dagen lang, vente på opstarts scanning af system ved opstart, skulle install en anden browser end std bare for at kunne gå på nettet med ro...

Men lad os se om 10 år, som ting skrider frem PT (grundet hype om iPhone og iPad) så har Apple ret god fremgang (De er også mere værd end Microsoft ) så er det kun et spørgsmål om tid før der kommer "snaks" til OSX også

DOG så skal man lige huske een ting, man bliver ikke buttfucked på en OSX maskine bare ved at besøge en forkert hjemmeside..

Det gør man altså på en windows via IE....

Om jeg så er fortaler for Mac eller ej, jeg ejer ikke andre maskiner, og det med grund, hele min fam elsker mig for at henvise dem til Mac, de er alle sluppet for alt det "arbejde"....

Når alt det er sagt, så skal MS ha ros for Windows 7, det køre faktisk ganske lækkert, når man altså har en maskine med stor CPU og masser af ram....



/mkh
og så koster en Mac Mini ikke så møj (De nye får Lyd via mini display port, farvel HDMI )
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Der er yderligere 4 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis