Gaver

Hej Vi diskutere et emne. Hvis man holder en fest man invitere folk til, der er 3 retters menu, massere og drikke i og live musik. festen holdes i et festlokale man har lejet Giver man så gave hvis man ikke kommer???

Intet er umuligt for vorherre og en ISENKRÆMMER!!!

Spark ikke på en der ligger ned, rejs ham op og giv ham et par stykker mere.......

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
I min verden er det almen høflighed at give noget når man er inviteret

Men det er jo med det, som med så meget andet, og mange skider på almen høflighed og gør som det passer dem bedst

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Skrevet af FWM på 25 maj 2010 10:37
I min verden er det almen høflighed at give noget når man er inviteret

Men det er jo med det, som med så meget andet, og mange skider på almen høflighed og gør som det passer dem bedst

Ja typisk giver man en "blomst" eller lignende. men der er en pokkers forskel på en "blomst" og en bryllups gave.

er man inviteret til bryllup og kan ikke komme sørger man fr at der bliver leveret en gave. er der familie fest og man ikke kan komme behøves ingen gave.

Jacob
Ja det vil jeg da også sige.. kommer helt an på hvad man fester for..
Hvis jeg ruller den røde løber ud for at fejre at jeg bliver 53 år så forventer jeg da ikke noget som helst fra folk der ikke kommer..

Men hvis nu det var bryllup ville jeg da føle mig ekstremt æret ved at få gaver fra dem der måtte melde afbud. Nok det samme ved konfirmation og sådan..

Runde fødselsdage ved jeg ikke rigtigt med.. Jeg ville ikke selv forvente noget.

Jeg skelner mellem om det er noget der kun burde ske en gang en ens liv.. eller tilbagevendende...

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Skrevet af grandoldman på 28 maj 2010 21:42

Jeg skelner mellem om det er noget der kun burde ske en gang en ens liv.. eller tilbagevendende...

Det er da vist kun visse kvinder der har tilbagevendende runde fødelsdage

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

hehe.. mener jo 20, 30, 40 osv..

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg kender da flere der er blevet 30 mange gange, men de holt kun stor fest da de blev 29 anden gang

Mvh.

Flemming

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis