Værkstedshjælp søges!

Hej lav-det-selv freaks! Jeg søger en mekaniker/pladesmed/multikunstner, gerne en pensioneret af slagsen, der kunne tænke sig at gå og hygge bygge lidt på et rigtig spændende projekt sammen med mig. Basen er en Amerikansk Ford tudor sedan 1931, som jeg har gået og bygget om til en hotrod med V8. Projektet er total rustfrit og ca. 50 % færdiggjort. Ombygningen er sket efter alle kunstens regler, således at en dansk synsgodkendelse er mulig. Opgaven er ulønnet, men vi kan aftale en 50/50 ordning hvis man vil have del i projektet som medejer. Årsagen til at hjælp ønskes er, at jeg er ikke flink nok til at tage mig sammen til at tage på værkstedet alene, så projektet er gået pænt meget i stå på det sidste. Jeg kunne sagtens være interesseret i at sælge projektet såfremt man vil det istedet. projektet har p.t. base på amager, men hvis du vil have den stående i dit eget værksted kan vi sagtens aftale det også, hvis det er forsvarligt aflåst.Jeg kan kontaktes på 31 25 29 49. billeder af projektet kan ses på bilens egen hjemmeside: www.ushotrod.dk
0 svar
 Følg tråden
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis