Forslag til ny plæneklipper

Hejsa

Min gamle (bilka)-plæneklipper er ved at være færdig. Håndtaget er næsten helt knækket og den er derfor mere eller mindre umuligt at skubbe rundt. Jeg er desuden træt af dem af andre årsager så skaden er ikke så stor.

Jeg skal nu finde en ny og vil derfor høre herinde om i kan foreslå en til en fair pris.

Mine krav er:

• Den skal være selvkørende (Så min kone kan bruge den)
  • Den skal have bioklip
  • Den skal helst have elstart (Så min kone kan bruge den)
  • Den skal være benzin drevet da jeg ikke gider af fise rundt med en lang ledning eller lignende
Jeg så en i bauhaus der opfyldte de krav men den kostede 4000. Kan den fås billigere og har i som skrevet står nogen gode forslag til mærke mm?
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Der er jo også robotter de kan helt selv klare det, så har konen tid til at severer en kølig drink, mens du kigger på at den arbejder

Men de koster ca det samme som en havetraktor

Der er jo også akkuklippere men de er ikke selvkørende, men de er meget lette så det skulle være let nok at køre den

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Jeg kan kun anbefale en klippo, du skal måske af med 5 kg for den, men den holder i årtier hvis man skifter olie på den 1 gang om året, jeg har en med fjeder start, selvkørene og bioklip virker perfekt har kørt i 5 år og står som ny stadigvæk, hjul og lejre er bare bedre end mange andre mærker. prøv selv og køre ned til en forhandler og mærk selv på kvaliteten.
Held og lykke
Tjah - kan kun stemme i med en klippo (eller lignende kvalitet). Har en Klippo-wannabe (samme stel, men anden fabrikat), som nu kører på 15nde år (ca.).
Og overvej lige en ekstra gang, om den skal være selvkørende - sådan en vejer mere og er dermed sværere at manøvrere rundt. En Klippo vejer ret lidt - og kører på kuglelejer, hvilket giver en meget letkørt maskine.

Mvh.

Jan R.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis