Hyundai accent 1.3 årg 98

Hej jeg har en hyundai accent 1.3ls årg.98, og jeg ville høre om der er nogen der ved hvad de gængse fejl og mangler er ved denne bil.
Med venlig hilsen nickolai
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej sox80.

Jeg har selv været ejer af sådan Accent. Havde den i 7 år uden de helt store problemer. Dog vil jeg lige nævne, at når først den begynder at få lidt rust, så går det stærkt.

Ellers synes jeg ikke der er nogle gængse fejl og mangler. Det er en god og økonomisk bil. Og har du adgang til et værksted, så kan du lave det meste selv.
Hej jeg tror at tårnlejet er i stykker i venstre side på min hyndai. Den larmer når man kører på ujævn vej. Er det farligt at køre med, eller kan jeg godt vente med at skifte det. Er det svært at skifte selv? og kan man finde en brugt ved ophuggeren og sætte på?
Tak for det.
Hej,

Er du sikker på at det er tårnlejet der er smuttet? Mit har aldrig fejlet noget. Men mit topleje og hjullejer har været gået flere gange.

Men hvis der er tårnlejet der er gået, så skulle det ikke være det store problem at skifte.
damsboe ville du ikke mene at det var en svaghed hvis du har skifted toplejer og hjullejer flere gange på 7 år?
Annonce
Jeg køre mange km om året. Så det synes jeg nu ikke.
jeg køre et mellem 25000-30000km om året og har haft min toyota i 6 år og har ikke skifted nogle lejer og det er en gammel dame fra 98
Toyota er også en rigtig god bil. De kan lave noget der holder. Det ses også i deres pris.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis