Stiga Park Comfort Have Traktor start problemer skeffen 11 4900 19-05-2010 09:25 Hej alleJeg har en Stiga plæneklipper der har problemer med at starte.Problemet løses dog hvis jeg kommer en smule benzin i luft filteret. Så starter den perfekt.Er der nogle der har en ide til hvordan problemet kan løses?På forhånd mange tak. 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Høvlebænk 1062 5960 19-05-2010 15:52 måske skør ide , men hvis der er autochocker kan det så være den der ikke træder til jeg ved min fræser ikke vil starte hvis jeg ikke giver choker You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.
skeffen Trådstarter 11 4900 20-05-2010 08:15 Okay, skal man rengøre den, og hvor sidder den på en stiga?
Høvlebænk 1062 5960 20-05-2010 15:28 rengøring kan nok ikke lige gøre det og hvor den sidder kan du se i brugsvildledningen formentlig men ellers plejer de at sidde i forbindelse med kaburatoren så med det spørgsmål vil jeg anbefale dig at henvende dig til en forhandler der har reperation af maskiner også You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.