USB og Netværk fra USB kabel

Og forklaring følger

Har nogle problemer med at holde det trådløse netværk på min Musik Mac, hvorfra jeg har musikken liggende på en Ekstern Harddisk der er koblet på en Belkin Tråsløs Router med USB port. ITunes taber hele tiden forbindelsen til den Eksterne HD

I den reol hvor Musik Mac'en står, står også vores printer der er koblet med kabel.
Som alle andre kvinder er kæresten absolut IKKE vil dmed kabler så jeg tænkte om jeg kunne bruge dette kabel til både netværk og printer.

Har set den lille fætter der kan "omsætte" fra USB til Netværkkabel Stik
http://www.avxperten.dk/adaptere/pc-adapter/usb-til-rj45-adapter-(ethernet-over-usb).asp?gclid=CJfjjtn426ECFZQy3godFjJ4JA

Min tanke er at sætte en USB hub med f.eks 2 udgange. Den ene udgang bruges til USB kabel til printeren og det andet til ovenstående stik og netværkskabel til min Mac

Kan jeg det ?
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis nu ovenstående ikke kan lade sig gøre, er der så en finger nem der kan lave / splidse et kabel til mig, der er HVIDT og indeholder både et Netværksstik (RJ45) og et USB stik ?

Kablet skal være ca 10 m.
hej
det der med at lade data fra nettet kører via usb kabel bliver du nok lidt træt af det er lidt langsommer, men den ide du kommer med der er jeg heller ikke helt sikker på kan lade sig gør, men du kunne vælge at trække et netværkskabet til en swits, og der tilslutte pc og printeren via et eks. netgear usb printer hub (der sidder man netkabel i den ene ende og usb kabel i den anden) eller købe en lille kabel skinne og ligge usb og netkablet i
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis