HTC Legend...

Da jeg for snart 5 år siden blev ansat hos min nuværende arbejdsgiver, blev jeg udstyret med en Nokia 6310i telefon. Den har fulgt mig i tykt og tyndt lige siden, den er stabil og virker bare. Men når jeg kommer ud til kunder og tager den frem, (telefonen altså) bliver de lidt i tvivl om jeg er toiletrenseren eller ham der skal tilse deres regnskabsprogram

Det fortalte jeg mine chefer ved sidste statusmøde... og det var bare ikke OK i deres øjne.

Så nu har vi alle fået en HTC Legend.

Det er eddermame en flippet telefon (eller hvad det nu er)

Inden den har fået startbilledet på skærmen, har den brugt 77½ gang så meget regnekraft, som man havde i Apollo 11, da man sendte de første mennesker til Månen

Ikke at jeg er utilfreds - jeg synes, den er afsindig fed, og jeg har da også allerede hentet en masse 'Apps' ned til den.

En af de mere grinagtige - men lur mig, også en af dem, der bliver brugt oftest - er et waterpas. Der sidder jo en føler i, så den ved om den bliver holdt på højkant eller vandret, og nogen har altså hacket sig ind på den, så det kan bruges på anden vis.

Det er meget betryggende at vide, at det er ejeren, og ikke skærmen, der er skæv

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Forresten... hende med den pæne navle er ikke en del af waterpas-pakken, der må man selv gå på opdagelse på http://www.domai.com/

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Herlig beskrivelse.

Jeg elsker alt det nye, og var da også ovenud glad for min nye Iphone, der skam også har waterpas, lodsnor og akustisk afstandsmåler. Den har så mange muligheder, at det er et helt overflødighedshorn. Desværre har den så til gengæld en ikke særlig kraftig antenne, så den kan ikke bruges til at tale i telefon i, da den falder ud når jeg skal tale hjemmefra og iøvrigt også mange andre steder fra.
Det kunne min gamle Nokia uden problemer, men så trøster jeg mig med udviklingen, for den kunne skam hverken navigere eller vise stjernernes stilling på himlen, og havde altså heller ikke waterpas.

Mvh. JørgenE
hvor præcis er "telefonvaterpas" ejentlig er.!
og den kan sikkeret også "drikke øl" af telefonen (ipones).!
Glæder mig vildt til htc evo 4g med 4.2 tommer skærm
Min søn har købt en HTC Desire og der må jeg godt nok sige at jeg er blevet varm på sådan en satan. Den napper flash på alle hjemmesider og viser dem som en lille browser.. dvs man skal ikke ind på de der specielle mobil sider.

Vi rendte rundt i Bilka og kiggede fjernsyn og stueantenne.. og så kunne man tjekke om priserne virkelig var lave eller før prisen var løgn og latin.

Han købte nogle spil til wii som var billigere end man kunne finde på nettet.. så jo, den skal jo nok tjene sig hjem.

Fjernsynsantennen hentede vi i HH 200 kr. billigere på vej hjem.. Fjernsynet kostede 1.000 kr mere i El giganten. 

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Jeg har også en HTC Desire. Den ultimative mobil for mig. Den har sådan set alt og er lynhurtig. Jeg bruger Google Apps til dagligt, og her har telefonen virkelig sin styrke. Nu har Google også åbnet op for navigation via Android, og den fungerer ganske upåklagelig. Specielt når det er gratis.

Så jeg klager heller ikke. :-)

Mvh.
Kim

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis