Roskilde festival anlæg. mobilt anlæg.

Hej alle sammen.

Jeg har i sinde at bygge et anlæg til roskilde festival.
Jeg har læst mange af trådene herinde, men der er stadig noget jeg mangler at få svar på.
Håber der er nogle kloge mennesker der kan hjælpe mig, da jeg er ny inden for området..

Jeg havde i starten tænkt mig at købe en boomblaster, JVC RV-NB10B, noget lignende det. Den ville jeg så slutte til et bilbatteri, og sætte noget 6,8 højtalere til boomblasteren.

Nu har jeg set at mange skriver om en bilradio i stedet for boomblasteren. Ville det være smartere at bruge? Og man skriver om en batteribooster. Er det bedre end to bilbatterier som man så på skift skulle lades op.. 

Og hvordan skulle jeg tilslutte alt dette sammen?

Venligst Rasmus
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hmmm prøv at søge lidt mere på det herinde. Det er næsten oppe at vende hvert år. Så der skulle være en del anvisninger. Det generelle problem for dig, er strøm nok i lang nok tid. Og det afhænger af hvor stort/mange batterier du har og hvor meget power du trækker ud af dem,- dvs hvor højt du spilller og på hvilket anlæg.

Fordelen ved en poerstation er at du kan lade den op i en stikkontakt,- men den holder nok ik så længe som et bilbatteri.
2 batteri der oplades på skift er klart det nemmeste at gøre med. Så du har den ene at spille musik på mens den anden oplader. Hvis du drømmer om musik i lang tid skal du holde dig fra bilradioen da den bruger meget strøm jeg ved ikke noget om boomblasteren. Et ipod stik er en nemmere løsning.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis