Ekstra ram til acer 3000 (aspire 3005 WLMi Anton Kj. Glintborg 0 7400 16-05-2010 13:44 Hej!Jeg har en 3-4 år gammel Acer 3000 (aspire 3005 WLMi) Den er frygtelig langsom, kan man fylde flere ram på sådan en svend? og i givet fald hvormange? og hvordan? og bliver den mon hurtigere?Hilsen Anton 4 svar Følg tråden Annonce Annonce Annonce
Høvlebænk 1062 5960 16-05-2010 14:17 det kommer an på hvor mange du har i den i forvejen du skal gå ned til din lokale IT-pusher med maskinen så han kan gøre det for dig det tager ikke mere end 5min. hvis han har dem hjemme men køre du på Xp kan den alligevel ikke bruge mere end 2giga men det kan være at der kan sættes en hurtigere processer i men der er en billigere løsning som højst sandsynlig den løsning der er brug for du skal lige gemme alt det der er vigtig for dig så som e-mail adreessser dokumenter , billeder osv. (og jeg mener alt hvad der er vigtigt da harddisken skal slettes) på et exstern hukommelse enten usbpen eller drev eller dwd disketter når det er gjort skal den genindstalleres helt forfra det vil gøre den hurtigere forstået på den måde at du ikke længere skal slås med alt det klutter der har hobet sig op i roden af styresystemmet You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.
pml36 309 8830 21-05-2010 07:22 hej her er hvis svaret på dit spørgsmål http://forum.edbpriser.dk/forums/t/114456.aspx Høvlebænk xp 32 bit kan udnytte op til 4 gb ram samlet
Høvlebænk 1062 5960 21-05-2010 07:36 ja men den gør det ikke under normale forhold som folk har den sat op You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.