Min lille cnc overfræser.

Jeg er ny her på siden så jeg skal lige lære det med at ligge ting ind på siden.

Når men her prøver jeg.

Jeg har lavet mit cnc bord som er kommet til at se sådan ud.

Det er lavet i 3*3 og 5*5 rør.

Her kan i se min over dele som er lavet af 10mm og 15mm alu plade

Her kan i se min Aksel som det hele køre på med Lineær Kuglelejer.

Min cnc kort som i kan se her har jeg købt i kina og mine stepmotor fra rs danmark

Nu kom der lidt på men skal nok komme med mere snart.

Jeg er ny her på siden så jeg skal lige lære det... Vis hele indlægget
234 svar
 Følg tråden
Der er 130 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja det er kun den der gik fut i har skilt den tror det er lejet som var skyld i at motor ikke kunne køre så ud med den. P.s har ikke glemt dig
Så fik jeg da lige hurtig bygget mig en hjemmeside op hvor i kan se med også design laver jeg om med tiden. http://www.bohansendesign.dk
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Så fik jeg købt en ny

Håber den er stor nok.

Jeg har set mange bruge den ved bare ikke hvad den heder i bruger den til at finde z's 0 punkt sådan en dims vil jeg høre om kunne køre på mit kort også og hvordan i gør.

Skrevet af kingwarez på 20 okt 2011 20:10
Ja det er kun den der gik fut i har skilt den tror det er lejet som var skyld i at motor ikke kunne køre så ud med den. P.s har ikke glemt dig

Nå det var da"heldigt"

Helt ok, vi når det nok en dag ;-)


Fin hjemmeside du har lavet, det dersens 3d scanner værk, hvor langt er du med det?


LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Annonce
Skrevet af kingwarez på 20 okt 2011 20:10
Ja det er kun den der gik fut i har skilt den tror det er lejet som var skyld i at motor ikke kunne køre så ud med den. P.s har ikke glemt dig

Ligner den 1. maskine jeg købte hos jem+fix. Futtede den også af. Tænkte mig ikke om, og lavede "bare" en holder til den som lukkede luftindtag i bunden af maskinen. Det var 189 kr lærepenge

Mvh Frank

Automatic Tool Probe:

http://www.hossmachine.info/forum/yaf_postst7_Automatic-Tool-Probe.aspx


Hilsen Brian
Palle B jeg har købt alt hjem til min 3d scanner skal bare finde en der kan hjælpe mig med at lave en savo kort så jeg kan køre laseren meget langsomt men skal nok ligge mere på når jeg går igang med at bygge. P.s når jeg kommer hjem til falster igen er lige pt i kbh for tiden så skal jeg nok sende den til dig
Hej Frank

Ja det var en fra jemogfix og ja luft i bunden var lukket lidt men den har nu kørt i næsten et år men eg kunne den så ikke klare
Takker brian igen igen så må jeg bare finde ud af om mit kort kan
Der er yderligere 94 indlæg i tråden.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også