brændekløver stumper

hej er der nogle der kan skaffe en god pumpe ventil og måske et stempel til en brændeflækker jeg vil selvfølgelig gerne betale for dem jeg kan godt bygge den selv men kan ikke skaffe nogel stumper uden de bare er r.. dyre
den behøves kun at kunne køre ca 500 mm men skal helst kunne trykke med 15-25 tons
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
hmm du havde skrevet en PM til mig men jeg kom fra den igen.. jeg skal lige se om jeg har tid til at kigge på hylderne imorgen, for jeg tænker næsten jeg har et sæt der kan gøre det du ønsker.. men jeg skal undersøge det og prisen.. Jeg ved at selve brændekløver-ventilen koster ca 670 + moms..

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

Hej M Andreasen
jeg har ikke hørt mere fra dig
du skrev at du måske har et sæt der kan det jeg ønsker har du det? og vil du sælge det?

jeg er jo bare nysgerrig

go weekend

Mvh Frank / Handyman41

Et godt råd når man skal lave brændeflækker er, at finde en ophugger der har lastvogne på lager.
En servo pumpe til en lastvogn er rigtig god til dette formål. Da den giver samme olie mængde selv ved lave rpm.
4/3 ventilen kan du nok også finde der til en skilling, dog kan det være at du skal ombygge et klaver for ild gang retur.
Alt i alt, så kan man bygge sig en billig driftsikker maskine ved at kikke lidt rundt på skrot pladserne
Hej

jeg har en kløver ventil med automatisk retur(kan slås fra) den kan du få for 600 kr 3/8 tilslutning og ca 40 it min
jeg kan også godt hjælpe med slanger osv
send en mail til mig [email protected]

venlig hilsen BJE
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis