peugeot 406

Halløj der ude. jeg har en peugeot 406 st.car. Mit problem er den er begyndt at klikke under handskerummet. Det er noget der er sket fra den ene dag til den anden. Den siger 5 små klik og 3 store ca, og ellers kører det bare i ring. Håber der er nogen der kan hjælpe.
på forhånd tak..
Halløj der ude. jeg har en peugeot 406 st.car. Mit... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
kan en bule i panelet (ca 20 cm og ca 2 cm dyb) under passager døren (forsæde)være skyld i min airbag lampe lyser ?????????? jeg mener da ikke den bliver udløst så langt nede men måske slaget er nok ????
og nej,bulen tilhører den tidligere ejer  men lampen har blinket i den tid jeg har haft bilen (14 dage)
På en tidligere Mondeo jeg havde, lyste airbaglampen også. Der fik jeg at vide at jeg skulle rense stikkene under forsæderne fra føleren i sædepuden til det videre ledningsnet.
Det hjalp nu ikke mig, men det kan da være at det hjælper på din.
Nej den bule har ikke noget med den sag at skaffe.

Med venlig hilsen
ktm

 

sådan microplus!! Så har jeg også taget strømmen fra den, sikke en ro!:-) Tak for hjælpen!
godt benny så nåede vi så langt...så er det bare den skide airbag i passagersædet,,,(406 FRA 1998) er der nogen der ved hvilken farver der hører til hvad under sædet,den tidl ejer har lavet en fuglerede dernede så det er umuligt at sætte sammen uden,,,hvis den side airbag bliver taget helt fra kan man så nulstille styreboksen så den ikke registreres som aktiv.????????????????????
Hej
Jeg har kopieret det her fra et inlæg i "Peugeot Club Danmark" ,
--------
406 årg.1999-200x
Airbag lampefejl skyldes ofte dårlig forbindelse i stikkene foran på føre og passager sæderne
Der er 2 lamper i instrumentet
Når "airbag" blinker, er fejlen på de brune stik, med tynde ledninger
Når "sideairbag" lyser, er fejlen på de blå stik
 (Det brune stik med de tykke ledninger er til sædevarme)
Løsningen kan være at erstatte stikkene med samlemuffer eller lodde den sammen, Husk at tage batteriet fra, inden der arbejdes med ledningerne.
------
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis