Switch til home trio.

Hej alle i pc kyndige

Jeg har lige fået TDC home trio, og der for er der lidt om bygning / opsøtning i hjemmenetværket.

Og til det skal jeg bruge en switch til at sætte til tv boks #2 og vil gerne vide om denne vil vil kunne bruges?

Jeg skal bare have 1 stationær maskine med XP pro koblet på


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Er der ikke nogle der ved noget om dette??


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

TDC er top service, og priser ligesom alle de andre.
ferrari4ever> Der er vi så ikke helt enige!
Men det er jo ikke det tråden går ud på

 The day you quit is the day you lose.
nu har jeg ikke home trio, men i princippet kan du bruge alle switche til at sende data over et netværk.
det du skal være obs på er at der kan være forskellige VLANS i det modem du får med (dedikerede porte) således at du kun kan få tv fra port 1, internet fra port2 osv..

Er det bare for at få flere porte til pcer, er der intet problem hvis den boks du har fået også fungerer som router.. hvis din nuværende pc har en ekstern IP, skal du have fat i en router at stikke i røven af dit modem.. :-)

/cs

Annonce
@Lauhansen: Jeg havde tv gennem den lokale antenne forening og internet gennem tv stikket, men der manglede mæsten altid 1- flere tv kanaler, og til tider virkede internettet bare ikke, og modemet skulle resættes flere gange før at det virkede igen

Der for undersøgte jeg hvilke alternativer der er, og fandt ud af at jeg kan få en bedre internet forbindelse og lidt flere tv kanaler samt fastnet telefon for ca. samme pris som før.

Og normalt har de en god og seriøs kundeservice

Jeg prøver at gå ind i deres butik i vejle imorgen, og så hører jeg dem.
Jeg gider ikke købe noget der ikke virker

Men tak for svarende

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

hejsa. det kommer an på om du har hvad tdc kalder et 4 ports modem (hvid ca 15 x 10 cm) eller en tdv box (sort og findes i 2 udgaver begge med trådløs indbygget.

hvis det er en tdc box du har er det bare og sætte din switch til og så virker det.

Mvh
Anders
Det er med home boks, med indbygget trådløs.

Jeg er kommet til at tænke på at det nok er lige så let at trække kablet ned til boksen, da den står i stuen lige under pcén.

Lige nu går kablet i hele husets længte, og der hvor jeg ville sætte den til er hvor der er lavet et stik, (der er mellem ledning da det med der var med til boks 2 ikke var langt nok), men så kan den følge mellemledningen ned i stuen, og komme til at lægge i samme kabelkanal.

Jeg tror at det vil blive bedst

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis