Camping med hund

Måske er det ikke lige stedet - men nu prøver jeg.
Har nogen af jer et par gode adresser på campingpladser i Danmark,

hvor hunde også bliver accepteret... - også med tilladelse til at gå lidt frit rundt.
Jeg har den sødeste schæfer og har absolut ikke lyst til at sætte hende i pension.

 

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Så vidt jeg ved er hunde da velkommen på de fleste campingpladser

MEN ved dk lov er løse hunde ikke lovlige i det offentlige rum, så der for finder du nok ingen plads hvor din hund må gå løs rundt.

Din hund er nok sød og rar mod alt og alle, men hvis din må så må alle også dem hvor ejerne ikke engang kan styre, og da den generalle sikkerhed er vigtig, er der nødvendigt at have nogle regler


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Prøv at finde en campingplads hvor du ligger på en plads med god hæk (eller lignende) på tre sider. De fleste hunde finder hurtigt ud af at blive indenfor "grunden". Især hvis man bliver lidt længere på samme sted.

Tror hellere ikke at man finder en "hunde" campingplads. Men ellers en god ide - der findes jo nudist camping.

Husk: Rigeligt med ølpauser.

hvis din hund kan finde ud af at holde kæft og ikke knurre bare fordi der er nogen der går forbi
eller tumler i nærheden er den mig bekendt velkommen på de fleste pladser
men med restriktion at den er i snor ligeså snart campingvogn /fortelt /telt står åben
ligeså når du går med den
jeg siger det ikke for at gøre dig ked af det , men det er normal en fast regel af hensyn til den generalle
sikkerhed på pladsen uanset hvor sød og rar du syntes din hund er , så er der mange der er bange for
hunde og speciel schæferen har et gammel ry den desværre har svært ved at slippe af med ulig alt andet
at det nok er den der laver mindst ulykker
har selv haft mange schæfere hvor af flere var elitehunde

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

hej du skal købe et jordspyd og tøjre din vuffer med en lang snor,så den kan bevæge sig lidt rundt,husk at snoren ikke må nå ond til naboen,alle er tilfredse din hund kan være med på campin og du skal ikke skråle på hunden hele tiden,ingen campingpladser i Dk.tillader løse hunde.

<p>&#160;intet er så galt,at det ikke er godt for noget</p>
hvis man finder en campingplads der hvor hunde må rande frit rundt.
så lige lader lige slippe en kat ind. så skal der nok komme noget
hunderæs.! :-)
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis