BWM problemer.

Bekymret mand:
Kære brevkasse. - Jeg er en mand på 32 år, lykkelig gift med min dejlige hustru og vi har 2 børn.
Den seneste tid har min kone købt meget nyt tøj. Hun er også begyndt at gå meget ud alene.
Når jeg spørger, hvem hun er sammen med - svarer hun altid "ikke nogen du kender"
I forgårs ringede hendes mobil og da j...eg ville række hende den, vrissede hun, at jeg aldrig skulle røre hendes telefon.
Hver torsdag når hun kommer hjem, bliver hun sat af nede ad vejen.

Derfor besluttede jeg mig for at finde ud af, hvem der kører hende hjem, så jeg gik ud i indkørslen og gemte mig bag min BMW.
Da jeg kiggede ned, så jeg til min store overraskelse, at den lækkede lidt olie.

Nu er mit spørgsmål: Er det normalt at en BMW 750 lækker olie, når den kun har kørt 30.000 km?
Kærlig hilsen en bekymret mand

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
nej det er ikke normalt , ind til forhandleren igen , det er sikkert bare noget der ikke er spændt ordentligt til

ps:hvis du har råd til sådan en ny bil , har du da også råd til en ny kone , hvis der er hold i din mistanke ( eller det er måske hendes penge du har købt bil for ) GH
eller er kvinden er en poledance i nat klubben.!
ja når du ikke behandler Bmw´n særlig godt så er det at de begynder at småsnøfte lidt
og gå i byen med fremmed biler , jeg syntes du skal tage at give den Bmw løbepas
du kan simpelt hen ikke være tjent med at den behandler dig sådan bare fordi du har haft lidt
travlt på arbejdet det sidste halve til hele år med 65-70 arbejdstimer om ugen så du ikke lige
har haft tid og energi til at vaske, vokse den søndag formiddag og efterfølgende tur ud i det blå
den må da kunne forstå at i disse krisetider så kan den ikke bare kræve al din opmærksomhed.

med hensyn til din kone, kan vi ikke sådan have at hun står der og drypper rødt på flisen
hun er trods alt den der skal have motoren i ordent så hun kan tjene penge hjem
sådan en flise med indlagt varme er sandelig ikke billig i husleje på de gode pladser
få du hende sendt til en specielgynækolog der kan checke hendes kanaler og få hende
behandlet hurtigst mulig en udboring eller to, bagefter køber du et par højhælede og en
lille smart lårkort kjole hun kan stå og vise sig frem i, så skal hun nok kunne holde et årstid mere

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

FWM

Det lyder slet ikke rart at være dig lige nu, dit forhold til din kone er noget anstrengt hvis jeg må være så fri at sige det lige ud, som jeg tænker det.

Har du ikke prøve at få en fornuftig snak med hende?

Inden det løber helt af sporet, hvis det da ikke allerede er for sent.

Nej en bil som kun har kørt de forholdsvis få km burde ikke lække olie, (det mindste problem) i mine øjne det må du have kikket på, mekanikeren har helt sikkert en løsning på det problem.

Men det andet er noget vanskeligere at håndtere, hvis jeres forhold er kørt helt af hækken felt til, kan godt følge dig i din bekymring.

Kan godt forstå at du er en bekymret mand, men forsøg med at få en fornuftig snak med din mage, og mor til jeres to børn aller-først, er det helt u-muligt ja så er der nok ikke så meget at gøre.

Prøv om du ikke kan komme ind til problemets kerne, jeg tror du forstår hvad jeg mener.

Mit indlæg til dig er skrevet i aller-bedste mening, vær sikker på det.

M.vh. maskinsnedker.

Må jeg på min vanlige vis takke på forhånd for et eller nogle svar?
Med venlig hilsen 
maskinsnedker. (emeritus)

Den korteste vej mellem mennesker er et smil.
Tak for alle jeres dejlige råd

Det var en Joke jeg fandt, en andet sted på nettet, og gerne ville dele med jer

Fortsat god Kristihimmelfartsdag

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

var fanget første gang

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis