Downloading

Når man vil downloade en fil fra nettet, bliver man, i de fleste tilfælde, omdirigeret til en anden web-side, hvor man "gratis" kan downloade en fil.
Denne "gratis" fil er en, hvor man tilmelder sig for x-antal euro eller $ for at blive medlem, da det er en betingelse for at kunne downloade.
Er der nogen der har erfaringer med disse udbydere, og om hvem der er bedre eller dårligere end andre?
10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
He lyder somom du har gang i warez..

url til din side.. men gætter på du taler om rapidshare/megaupload etc.. I så fald, så er det ikke noget du skal forvente vi vil hjælpe dig med her på LDS...

/mkh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Tak for hjælpen, men jeg tænker bl.a. på hvor man kan hente fuldt lovlige testprogrammer fra Microsoft, hvor det tager for lang tid at downloade fra Microsoft.
Jeg er i gang med at downloade en prøveversion af MS Office 2010, hvor jeg allerede har fået aktiveringsnøglen fra Microsoft, men har, her på trediedagen, kun hentet 18% fra Microsoft.
Vil man så hente den et andet sted, løber man ind i de omtalte problemer, så der er sikkert noget, som du har misforstået.
Well, der er nok pænt meget "run" på MS's server når der er tale om den nye Ofisse beta.. mit råd. spar du dine penge og vent til server er klar...

Og det gælder også hvis man henter noget "gratis" beta software fra en warez side, det er som regl dem der henviser til betaling...

har du link til den betalings side? og hvor hurtigt er dit internet? 3 dage?
Sagt på en anden måde, skal man betale for "GRATIS" BETA software..

Så er der "muler i osen" Øhh, ja du ved hvad jeg mener....

Mit download er max 20 Mb, og uglerne er nok i din egen mose, fpr Microsofts Beta koster ikke noget i prøvetiden.
Blot til din orientering.
Download er blevet hurtigere fra MS, da der nu er hentet 27%, men det er vel fordi den hentes lovliogt hos MS - ikke=
Annonce
Prøv at forstå hvad det er jeg siger, jeg forstår skam fint hvad du skriver, og er også helt med på at MS Office 2010 Beta ikke koster penge, ej heller deres pro udgave (da jeg lige har hentet begge 2 fra deres server)

Anyway, når mange benytter en server, så sænker det altså hastigheden, sådan har det altid været

Og du er endnu ikke kommet med link til den betalingsside du snakker om?

/mkh

Jeg har ingen link, da jeg ikke har oprettet hos dem, men ligegyldig hvad du vil downloade, eks. drivere til Asus, Gigabyte o.s.v. dukker der altid en eller anden op, hvor man skal tilmelde sig for at downloade drivere m.v. fra firmaer, der normalt har dem liggende til fri afbenyttelse, men eksempelvis en driver til Epson scanneren Perfection 1200 Photo, ligger ikke mere hos Epson, men amnge af disse downloadfirmaer,vil gerne henvise til andre steder for z-antal Euro.
Du har swelv nævnt en, der jævnligt dukker op - Rapidshare - der ikke lyder særlig seriøs.
Se, rapidshare er rent faktisk ret seriøs, det er de små bøgetosser der sidder bagved de små skærme der ikke er så seriøse

Det er dem der uploader alt det warez som jeg sidder og omtaler og i 90% af gangene folk skal betale for noget som starter med at være gratis, så er der noget galt, jeg tror måske du misforstår mig lidt, det er ikke DIG jeg er efter, men de aber der vil hugge dine penge

Man skal altid vende en pandekage flere gange, ellers bliver den brændt på den ene side og så smager den af lort

/mkh

Hvorfor går du mere suspekte veje for at få fat i drivere og anden lovlig software?

Hvis jeg var dig, ville jeg nærmere kigge mig om efter en download manager, der kan presse citronen lidt hårdere når du henter fra de officielle kilder.. Hvis du bruger FireFox, kan jeg anbefale DownThemAll.. Ellers mener jeg at Star Downloader også er et fornuftigt program..

Og som mkh også skriver, så er der nok kraftig load på serverne.. Kunne, uden at have det store at bakke det op med, forestille mig, at de ikke stiller deres kraftigste servere/forbindelser til rådighed, når det gælder gratis download af deres programmer...

Mvh

Mark Herskind

Jeg ved ikke, om du kalder Microsoft.dk for suspect, eller om du kender en måde at forbigå køen hos Microsoft
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis