Ny navi...

Hej.

For knapt 4 år siden købte vi en Navigon 2110 for små 2000 kr. Dengang virkelig value for money, det var godt nok deres mindste model, men den har tjent os rigtig godt trods dens små bøvser - den skal resettes ind imellem, nogengange lidt hårdt, man skal helst kende postnummer og by, inden man kan finde vejen, ikke så praktisk i indre Kbh, hvor hver vej har sit eget postnummer, og dens tidsestimat er som regel ikke meget bevendt, når man kører bykørsel. Men vi er da kommet frem indenfor det rigtige døgn, som regel.

I dag var vi så lige i Harald Nyborg efter batterier til mit Lego-legetøj, og der faldt altså lige en ny navi ned i kurven - en Navigon 3310 til lige under 900 kr.

For hulen, hvor er den laber, i forhold til den gamle. Ja, jeg har kun haft den i 9 timer, men der er altså klasser og generationer imellem.

Jeg er spændt på at prøve den i hverdagen, men indtastning af adresser virker meget nemmere i den nye, den foreslår 3 forskellige ruter (bedstemor, senior og Brian), så kan man selv vælge.

Skærmen er så også lige et nummer bredere, overfladen er mat, ikke piano-look som på den gamle (flot de første to dage).

I hører nærmere, når jeg har prøvet den i praksis nogle gange


Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Sidder lige og lægger adresser ind... føj, hvor er det nemt. Zoom ind på kortet, vælg Gem, giv adressen et navn... Det savnede vi godt nok på den gamle 2110. Sådan er alle nye navi'er sikkert, vi har bare først fået det nu.

Rettelse: Det kunne den gamle også, har jeg lige opdaget  Men den nye har garanteret et skarpere billede 

Lars & Elizabeth, Bente II, Ishøj, XPE3524, MMSI 219015911

Led os ikke i fristelse... vi kan sagtens finde vej selv...

Tilykke med den lille nye.
Ny navi er fed. jeg har en tomtom xxl. Jeg savner lidt konkurrenternes mulighed i den for at tampe vejnavn ind før bynavn/post nummer. men ellers er jeg meget tilfreds. deres iq routes gør nu at den vælger mere optimale ruter og den estimerede tid passer ret ude mærket. og skærmen er stor nok til at man kan se hvad det er navigationen mener ved forskellige vejforløb. deres avanceret vognbaneskift giver jeg ikke meget for. i bedste tilfælde er det ikke ivejen.

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis