Kontakt-flytning

Jeg har en kontakt, der skal flyttes, men hvordan? Den er kommet i vejen, efter at vi er kommet i tanker om at opgradere vores emhætte. Problemet er, at den sidder i en letbeton-væg, hvor ledningen kommer ind fra bagsiden, og altså løber i hulmuren. Kontakten skal flyttes ca. 30 cm. skråt opad, og jeg tror nok ledningen til den kommer oppefra. Laver man et ordentlig hul i letbetonnen og fisker ledningen ud, og så mure det til igen med en ny indmuringsdåse, eller er der andre fikse metoder, der er noget hurtigere, og som ikke kræver så lang tids afbrydelse af strømmen?
4 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
ja du har jo selv svaret så du må lave et hul så du kan få fat i røret og føre det til et nyt sted
men husk det er den faste installation og det kræver aut elinstallatør men du må godt banke et hul så der er klar til elektrikeren
Naboen er trikker, genboen er trikker, jeg er bare den, der gør rugbrødsarbejdet
så snak med ham der skal lave det , så fortæller han dig lige hvordan du skal lave det !!!
eller endnu nemmere, lad ham lave det for dig.

Det vi ikke når i dag ........skal vi da ikke lave om i morgen

Skrevet af Rolias på 11 maj 2010 20:07
så snak med ham der skal lave det , så fortæller han dig lige hvordan du skal lave det !!!
eller endnu nemmere, lad ham lave det for dig.

Tjae, sådan blev det så også
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis