Vurdering af drejebænk

Hej Lav-Det-Selv brugere.

Jeg har oprettet denne bruger fordi jeg står med en forspørgsel. Det forholder sig sådan at jeg sidder inde med en metal drejebænk som jeg overvejer at sælge da det er arvegods.

Jeg har ingen anelse hvilke informationer man skal bruge i forbindelse med salg af sådan en, f.eks. længe på diverse steder osv. - Derfor kunne jeg godt tænke mig nogle fifs i forhold til hvad eventuelle købere gerne vil vide, samt en pris som i mener ville være fair for både sælger og køber.

Maskinen har stået ubrugt i ½-1 års tid. Dog er den fuldt funktionel.

Hvis der er noget information jeg mangler så skriv endelig og jeg vil skynde mig at følge op på det.

På forhånd tak
Hej Lav-Det-Selv brugere. Jeg har oprettet denne... Vis hele indlægget
13 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Hvis du ligger billeder ind, af alt udstyr du har, vil du kunne få en mere presis vudering.
Er en fræsesøjle, og andet udstyr, vil du jo kunne få en bedre pris.
Hvis der er masser af extra udstyr, er den også betydelig nemmere at få solgt.

mvh jens
Hvis du mener, hvad vil du selv gi', så vil jeg mene 4-5000 ubeset med en garanti for ikke at møde deciderede defekter. Den kan så formodentligt efter lidt opshining, lidt smårep. opstart og afprøvning, koste 6-8000 alt efter stand og udseende, samt tilbehør.
Det er generelt ikke så let at sælge ting i den alder i den prisklasse. En ny kinøjser ser ret godt ud i den prisklasse. Og så har den en form for garanti.

Lav det selv - det gi'r de bedste klagemuligheder

ErikChristensen 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis