Vodka melon. Melon suger ikke?

Hej dudes. Jeg har fulgt en opskrift jeg fik fra en ven som lød således Ingredienser: 1L Vodka (Mærke ligemeget, dog bedst med Smirnoff) 1 Vandmelon Opskrift: Skær et hul der svare til flaskens hals (Fuldført) Skær 2 huller så der kommer noget ''tryk'' ned i flasken (Fuldført) Vent 24timer (Ikke fuldført, men 3 timer er forløbet) Resultat indtil videre: Billede 1: http://www.myupload.dk/showfile/501944fa361.JPG/ Billede 2: http://www.myupload.dk/showfile/501946fa361.JPG/ Kan nogen sige mig hvad der er galt siden den ikke suger til sig? Kan det være hvis hullet som er lavet til flaskens hals er for stort? Fordi den står i solen?
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det lyder noget besværligt....

Løsning:
1. Bortkast melonen, den har ingen virkning alligevel.
2. Læg dig på ryggen.
3. Åbn ædespalten.
4. Placer flaskehalsen i ædespalten.
5. Synk.
6. Hvis du overlever.... så bræk dig.
7. Plej dine tømmermænd.

God fornøjelse....


 " Hvis alt ser ud til at være i orden, så er der noget du har overset "


Med venlig hilsen

Jan

Solus 24 "Ofelia"   ___/)__/)_            www.solussiden.webs.com

Underlig opskrift:-)

Vandmelonen er jo fyldt med vand, så den kan ikke suge.
Hvis det overhovedet er muligt, så skal man måske tappe vandet ved at lave et hul i bunden af vandmelonen, så begynder den måske at suge oppefra - jeg ved det ikke.
Prøv at drikke denne Smirnoff først, så få du nok et par gode ideer:-)

hmm underlig opskrift??

du er ikke den eneste kig her

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

vandmelonen inderholder jo ca. 90% vand ! så den ka jo ikke optage mere vodka end den fordamper af naturlig vej !!
SÅ lav to "fordampningshuller" i den ... la den stå varmt ( etv i et vindue vendt mog syd ) i en time eller to !
lav så et hul mere og sæt flasken med vodka ned i den ... lad den stå til alt vodkaen er forsvundet ned i melonen ( det kan godt ta lidt tid ) .... severer efter behov ... den ka etv sættes på køl efter den har optaget alt vodkaen ... og serveres som "kold sommersnack"

Til fest Husk at informere gæsterne om det, inden de sætter sig i bilen på vej hjem !


jeg syntes at jødeharpen er MEGET overset instrument i den danske musik verden !!!
Nej selvfølgelig suger den ikke når den i forvejen er fyldt op med vand, skær hul og læg melonen med hullet nedaf på en kasserolle / lille gryde i 3 timer, vend den og stik flasken i husk et lille udluftnings hul ved siden af flaskehullet. Og så tager det altså nok 12 timer.
Hvis du bare skære hul og et udlufts hul vil alkohollen bare fordampe ! En bedre og hurtigere løsning er at udskære melonen i små tern fylde ternene i et glas overhæld med vodka serveres med en pind til at tage ternene op med.
Annonce
Hej.
Jo, men enten kom festen aldrig i gang, eller holdt aldrig op, der for 3 år siden. Vi ved det ikke, men det kan da være gode råd her i vores udgave af en sommer

mvh

 varmetossen

HÆ HÆ det havde jeg slet ikke opserveret Boooooh !
Hvor svært kan det være..

Tag en stor vandmelon.. Skær hul og fjern en del melon.. hæld vodka i.. mos rundt med en gaffel. Vent - mos rundt med en gaffel..
Drik med sugerør - Vodka blandet med melonsaft..
Smager udmærket.. men en liter i en melon, er kun for at blive fuld.. og så kan man lige så godt droppe melonen.

Husk at melonen skal ligge i køleskab så drikken er koldt.

God sommer og lad bilen stå.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

Er det ikke med dette emne, som så mange andre ting... hver ting til sin tid.

1. Drik vodkaen.
2. Brug melonen dagen efter, når der er ondt i håret
 



Jo ældre man bliver, jo hurtigere har man løbet som ung...
Da jeg i 1992 gik på Herning Højskole, var der en Islandsk pige der som hun sagde: Jeg fatter ikke i Danskere, i drikker en masse bajere for at blive fulde og det tager tid, drik en halv flaske vodka på en gang så er i fulde inden for 15 minutter
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis