Gulve varme i trægulv koster....?

Hej Jeg har desværre haft vandskade og skal i den forbindelse have nyt gulv og køkken. Det er så nu jeg overvejer at sløjfe radiatorene, og nøjes med gulvvarme under træ gulv. Det er et beton gulv med strøer... Nu vil jeg gerne høre om nogen der kan give mig ca et overslag på hvad jeg skal regne pr. kvm i pris for at få lavet trægulv med gulv varme?
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Mr Mind

Det kan da være en rigtig god ide, men den bedste løsning er at få klaplaget af beton væk og få isoleret, tro mig det kan være en stor opgave, men du vil nok ikke fortryde, dog ved jeg ikke hvor gammelt dit hus er. Husk at ligge et tom rør til fremtidige instalationer hvis du skulle få mod på at fortsætte.den løsning du ønsker pris på vil jeg tro vil koste omkring 1000,- pr m2 afhængige af kvaliteten af trægulvet.
God fornøjelse
Det er et rækkehus fra 1984. Prisen på de ca. 1000 kr pr m2 er det med håndværker til at lave det eller for selv at lave det?

Hvis man går ud fra en pris på ca. 400 pr kvm for selve trægulvet, og det ca er 45 kvm gulv jeg skal have lagt. Løber det så op i 600,- pr kvm ca. for at få lavet gulvvarmen?
Prisen på de ca. 1000 kr pr m2 er det med håndværker til at lave det eller for selv at lave det?

Det er når en håndværker skal lave det

Mvh John
Skrevet af Rentojohn på 13 maj 2010 10:38
Prisen på de ca. 1000 kr pr m2 er det med håndværker til at lave det eller for selv at lave det?

Det er når en håndværker skal lave det

Mvh John


Der er kæmpe m2 pris forskel på trægulv, er det med en pris på gulv omkring 300 eller 600? Og tak for hjælpen!
Der er der regnet med omkring 350-400 pr. m2 for trægulvet, det var en pris jeg fik at vide af en takstsator jeg talte med.Jeg kan kun sige du vil aldrig fortryde at få det gamle væk og få det isoleret, udgifter til opvarmning vil kun stige i fremtiden uanset hvilken regering vi har og måske får.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis