Vaskemaskinen lugter

Hej

Jeg er holdt op med at vaske hver weekend og gør det hver anden weekend og så er min vaskemaskinen begyndt at lugte - af rådent græs eller sådan noget.
Det skyldes nok at vandet i bunden af maskinen få lov til at tørre ud nu.

Kan man gøre noget ved lugten? Vaskemaskinen stå i køkkenet, så det er svært at undgå det.

Mvh Adam

Hej Jeg er holdt op med at vaske hver weekend og... Vis hele indlægget
18 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
jeg har haft samme problem, jeg gør det at jeg giver den 1 dl ren klor og så en kort kogevask, og så skylder jeg den med rent vand bagefter for at få det hele ud. ellers kan man godt få nogle lyse pletter :-)
En meget billig løsning er at smørre brun sæbe inde i tromlen og køre et kogeprogram med forvask og hele molivitten. Kom lidt eddike i forvask-rummet og i alm vask-rummet istedet for skyllemiddel.
Efter én kogevask var jeg af med den grimme lugt.
Husk iøvrigt at tømme den for vand! Dette gør du nederst forest..
OG husk at vaske gummilisten der holder tæt mod lågen. Der sidder meget klamt gammel sæbe.

 The day you quit is the day you lose.
Glemte, husk efter hver vask at lade lågen OG sæbeskuffen stå åben !! Så det kan tørre ordenligt.

 The day you quit is the day you lose.
Husk en vaskemaskine er lavet af mange forskellige ting. stål, gummi plastic osv. den kan ikke tåle man bare fylder grove ting ind i den. På et ellerandet tidspunkt har man fjernet snavset så grundigt at det som snavsen sad på også er forsvundet.

Jacob
Mon ikke han har fundet en løsning på de 4 år der er gået :-)

susanne Mertz

Ph.d. = pensionist hele dagen 


Skrevet af psmertz på 18 aug 2014 12:32
Mon ikke han har fundet en løsning på de 4 år der er gået :-)
 Jo, eller maskinen ligefrem er skiftet ud.   


Mvh. Leif.

Onliner:
"Diskutér ikke med en idiot. Vedkommende vil gøre alt for og trække dig ned på sit eget sølle niveau, for derefter at slå dig med sin enorme erfaring i kaos.
Det havde jeg os problemer med, men de kom fra http://www.elsalgaalborg.dk og lavede det, kan bare ikke huske hvad de gjorde, men slå på tråden til dem evt.

facadeisolering og pudsning af facader hos JTF

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis