link samling ide

Hej

Jeg tænkte på om man kunne lave link samlingen om. Sådan som det er i dag er det desværre ikke så brugbart, da det er en forumgruppe, så der er meget udenomssnak og reklamer for egne firmaer..
Så jeg tænke om man kunne lave den gruppe mere statisk, så det kun er udvalgte medlemmer, der kan poste i den, så man sikrer sig en vis saglighed og brugbarhed. Så hvis man havde et godt link, skulle det godkendes af disse medlemmer inden det kom på LDS.

Jeg ved godt det hele er drevet på frivillig basis, så det kniber nok med tiden, så jeg vil gerne tilbyde at hjælpe, hvis der er noget. Så er der flere, som har lidt tid , så vi kan gøre Danmarks bedste 1000kunster side endnu bedre

Det er ingen kritik af siden eller forsøg på overtagelse/ændring. Det er en super side som den er og hjælper mange folk med alle mulig projekter og spørgsmål. (må jo hellere tage forbehold, kva tidligere tråde fra andre, er endt i mudderkast)

Mvh
Kim
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej Kim

Det er en rigtig god ide!! Man kunne også udvide med en måde at give karakter (tommelfingeren op eller ned) i stil med digg.com. På den måde vil man også få sorteret i irrelevante links (reklamer) og fremhævet de gode.

Jeg skriver det på ønskelisten. Vi er i gang med nogle andre nye tiltag som f.eks. nyt design, opdateret forum med mulighed for at se hinandens profiler og forhåbentlig snart en blogfunktion. Dét skal lige være færdig først - ved ikke heeeeelt hvor lang tid det tager, men der sker en masse bag scenen her.

Tak for tilbudet om hjælp. Jeg vil meget gerne have nogen til at betateste, når der er noget nyt klart. Det er altid rart med nogle andre øjne på inden det bliver sluppet løs på sitet. Jeg skriver lige et indlæg, når det er tid til betatest.

Mvh. AllanE
AllanE, skal du bruge en beta tester som har styr på hjemmesider, idetagning, nye muligheder, samt fejlfinding, så er jeg manden for den opgave, lad endelig høre fra dig

(Og undskyld alt mit brok og råberi, men bliver frustreret når jeg ser så god en side have fejl, og LDS er vejen frem for den ivrige selvbygger, der sidder så pokkers mange kompetente mennesker herinde...)

Om ikke andet, så god weekend, og glæder mig meget til at se det nye design, håber der er lidt fancy javascript functions

/mkh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af AllanE på 07 maj 2010 19:43
Hej Kim

Det er en rigtig god ide!! Man kunne også udvide med en måde at give karakter (tommelfingeren op eller ned) i stil med digg.com. På den måde vil man også få sorteret i irrelevante links (reklamer) og fremhævet de gode.

Jeg skriver det på ønskelisten. Vi er i gang med nogle andre nye tiltag som f.eks. nyt design, opdateret forum med mulighed for at se hinandens profiler og forhåbentlig snart en blogfunktion. Dét skal lige være færdig først - ved ikke heeeeelt hvor lang tid det tager, men der sker en masse bag scenen her.

Tak for tilbudet om hjælp. Jeg vil meget gerne have nogen til at betateste, når der er noget nyt klart. Det er altid rart med nogle andre øjne på inden det bliver sluppet løs på sitet. Jeg skriver lige et indlæg, når det er tid til betatest.


Så kan man vel ligeså godt install PHPbb forum, load nogle plugins og passe det til ? Så slipper i også for 80% af de fejl der er her nu Bare en tanke...
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis