Sløv og hakkende Puch Maxi 2 gears

Hey derude,

Det er første gang jeg er på denne side, jeg oprettede mig herinde da det ser temmeligt professionelt ud

Til sagen: Jeg har lige fået foræret en gammel Puch Maxi 2 gears 50cc. Men når jeg kører på den, hakker den sig frem, og den skider også (så det laver et ordenligt ryk i luftfilteret).Og den taber omdrejninger på det. Den kan næsten ikke trække et 53 kg tungt menneske, som jeg vejer  Den når ikke den optimale maksimum hastighed på 30 km/t. Jeg tror højst den rammer 20 km/t. Jeg kan sagtens løbe ved siden af. Og jeg kan ikke løbe 30 km/t . Jeg har selv prøvet at rense karburatoren, dog uden resultat.

Jeg er helt blank. Jeg har en video hvor i kan høre den "skider". Jeg ved ikke helt hvordan jeg skal poste den, men jeg kan sende den over msn

PS. har også prøvet at skifte tændings røret.

Håber i har et svar Mvh Frederik.
5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det viser sig stemplet ikke har det helt godt, vises her --> http://peecee.dk/upload/view/242885/full

Det kan forklare den kører så langsomt. Ergo dårlig kompression. Men det forklarer ikke at den skyder så mange gange at den går ud. Eller gør det?

cylinderen skal hones op og et nyt stempel til.
Tændingen kan have noget at gøre med at den skyder. Står platinerne som de skal og er kondensatoren ok, er der nogle løse forbindelser?

Hej allesammen, tændingen stod forkert og problemet er løst.

Jeg takker alle!
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis