Indregulering af varmegenindvindings anlæg

Hej Lds'er

Jeg er ved at samle mit varmegenindvendings anlæg, og har bagefter brug for en der kan indregluere dette, jeg bor i Allerød i nordsjælland.

Nogen der har et bud på hvem der kan gøre dette? Er der nogen der kan anbefale nogen.

Og hvad bør jeg forvente at det koster?

Jeg ringede til et ventilationsfirma, og de svarede det tager nok en mand 1 dagstid, så det koster nok 4200 + moms..... Ja han når jo nok ikke at lave mere den dag....

Hilsen

Arneen

<p>&#160;Man kan ikke ødelægge noget der allerede er gået i stykker!</p>
1 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Har du ikke fået et ventilationsfirma til dimensionere det? de må da kunne indregulere det også. jeg har selv brugt SRC ventilation. jeg syns det var en fornuftig pris han har godt styr på ventilation. han kører vist på hele sjælland. det burde ikke tage en hel dag at indregulere det. jeg vil tro at det tog ham ca. 2.5 time at ordne vores. nu kommer det selvfølgelig an på hvor mange sug og blæs du har. i vores hus er der 8 ventiler. og det tog som sagt 2,5 time. så kan du få en ide om hvor lang tid det tager for dit hus.

Morten

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis