kloak i sommerhus.

Hej alle.

Jeg er netop kommet hjem fra nogle fine dage i vores sommerhus i kulhuse. Alt var fint og dejligt pånær vores toilet, som havde store problemer med skyllet.

Vores grund ligger ca på højde med Holland og vil sikkert blive oversvømmet, når den tid kommer... men indtil da, vil vi nyde den så meget som muligt .

På grund af den høje grundvandstand virker skyllet i vores toilet ikke optimalt. Vi har en gammel septiktank, tror jeg... i hvert fald er det som om at grundvandet allerede har fyldt den. Jeg kan simpelthen se at vandet stiger ved dækslet til tanken, når vi skyller ud i toilettet. Dette er jo både irriterende OG sundhedsskadeligt, idet at det vand der stiger op over dækslet jo må være meget bakteriefyldt !!!!!

Jeg har besluttet at jeg vil investere i et lukket system, så vi i fremtiden kan slippe for denne gene...

Men jeg ville gerne høre om jeres erfaringer og eventuelle råd. Vi er en familie på 3 - far, mor og barn (8), men vi har næsten altid veninde med til vores datter, - så lad os sige 4

Hvor starter jeg henne ? hvem ringer jeg til ? skal jeg snakke med kommunen (frederikssund) osv... jeg håber på gode råd

Mvh

Morten

mortenbak

Hej alle. Jeg er netop kommet hjem fra nogle fine... Vis hele indlægget
11 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
passer ikke uldal selvom man har 3kammertank kan man sagtens have problemer hvis der er lagt sivestrenge for lavt, og det ikke er et tryk system.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis