Farvede skruer

Jeg har købt nogle toiletrulleholdere i henholdsvis brun, sort og hvid. Jeg har brug for skruer i disse farver, men kan ikke finde dem nogen steder. Har været i diverse byggemarkeder og søgt på nettet.

Nogen der har en ide til hvor man skaffer sådanne skruer, alternativt hvordan man "farver" dem?
8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hej
Normalt er skruerne med, har du spurgt hvor de er købt?
Ellers bare brug almindelige skruer, og så dup dem med maling i passende kulør.
mvh jens
Prop skruerne i et stykke flamingo og spray dem med en spraydåse i den rigtige farve.
Det er dælme ikke svært. :o)
zakken.

jeg håper ikke at farven på skruerne ødelægges af skruetrækkeren
når man lægger krafterne i.!!!   :-)
Det gør farven sjældent, og ellers er det ganske nemt at plette på. (gad vide hvor hårdt Hans2hansens lokumsrulle holder er skruet fast)
I alle mine år i lysskiltebranchen var det måden at gøre det på. Det samme gør vi i det firma jeg nu er i.

De her kan iøvrigt male dem for dig. http://www.redhorse.com/ hvis du skal bruge mere end 5000 stk. af gangen. Det kan jo gribe om sig det skidt. :o)
zakken.

med to 12 mm. ankerbolte så er den sikret på at den kunne holde til at rive et stykke
af toiletrullen.
en SPØG.!

nej. den var formonteret ved indfytning.  :-)
Annonce
Skrevet af hans2.hansen på 02 maj 2010 18:11
zakken.

jeg håper ikke at farven på skruerne ødelægges af skruetrækkeren
når man lægger krafterne i.!!!   :-)

Det kan man evt. klare ved først at bruge en umalet skrue - jeg formoder de skal ind i en rawlplug eller lignende. Når der ligesom er danne gevind, skrues skruen ud og erstattes med en "malet", som forsigtigt skrues ind. Dette må - alt andet lige - være nemmere, når der er dannet "gevind" i rawlpluggen.

Træd ikke på mine ledninger :o)
Skrevet af hans2.hansen på 03 maj 2010 21:45
zakken.

med to 12 mm. ankerbolte så er den sikret på at den kunne holde til at rive et stykke
af toiletrullen.
en SPØG.!

nej. den var formonteret ved indfytning.  :-)

Jeg ville ikke turde gå under 2x 16mm. når man skal skide skal man skide og så kan det gå vildt for sig.

/Humor OFF

Jacob
Skrevet af Jacob Antenne på 07 maj 2010 23:48

Jeg ville ikke turde gå under 2x 16mm. når man skal skide skal man skide og så kan det gå vildt for sig.

/Humor OFF

Jeg tror så det er vigtigere i den sammenhæng at lokummet er skruet godt fast

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 25% rabat på maling med vores rabatkode hos Flügger.dk Koden er: LDS     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS

Flügger

Find alt til boligforvandlingen, når det kommer til maling og malerrelaterede produkter, på Flügger.dk. Få 25% rabat med koden: LDS

Se mere

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis

Se også