Krydsnings afb.

Jeg skal have tilføjet en krydsningskorrespondance til en installation som i forvejen har korrespondance

jeg har selvfølgelig en korrespondance afb. i den ene ende og en dobbelt korr. i den anden.

Der er 2 dåser på loftet hvor der er samlet til nogle spots(Havldelen af alle spots er samlet i hver deres dåse).

Er der nogle der har en let forklaring til hvordan jeg skal montere krydsningsafbryderen?

Hvis jeg smider en 5-leder fra den ene af de dåser og ned til krydsningen burde jeg vel kunne få det til at virke,- ikke sandt?

Brun- fase
grå - skille
sort - tændning

Nogle der kan hjælpe mig?  Jeg er elektriker lærling og vil godt være sikker på jeg kan gøre dette. Om end ikke rigtigt...

PÅ forhånd tak og håber ikke nogen vil sende links til cubus eller elmappen,- synes ikke de er så gode til en forklaring med krydsningsafb.

2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Nu hvor du er elektrikker lærlign, syntes jeg du skal tage et stykke papir, og sætte dig ned og lave en tegning/diagram over din installation. Enten som et-stregs eller som flere stregs diagram.Så vil du hurtigt kunne se om du er på rette spor... du kan evt. smide tegningen her op, så vil jeg eller andre helt sikker kunne bekræfte om det er muligt eller ej... -
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis