Sådan ser et rigtigt "hobby" fyr ud :)

Hej...

Sad lige og læste lidt i dette forum igår aftes og tænkte jeg lige ville komme med et bar billedere i lidt større format
Går og montere disse til dagligt, så ville da lige dele et par billedere med jer, hvis det da har interesse for nogen :o)

Billedere taget idag her i Norge på det anlæg vi går på lige nu...

"pejsen" set fra fronten

Lige et billede af lærlingen også I skal ikke tage jer af kablerne de kommer til at ligge som hans i grethe :o)

Her kan man lige ane transport systemmet øverst i billedet og stokeren Det runde man kan se nederet i venstre hjørne er en lille olie kedel

Olie kedlen omgivet af en masse byggerod

Selve oliebrænderen

Mvh
Linding

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
meget spænende billeder hvor mange kw er kedlerne på ??

<p>&#160;stave fejl er gratis</p>
Vil de kedler kunne trække mit hus på 300 m2 + garagen på 112 m ??

Men i øvrigt synes jeg det er rigtig hyggeligt, spændende, interessant osv at se, hvad folk går og pusler med i deres erhverv.
Det kan kun gøre os andre bedre orienterede og vidende!

Mere af det

Med venlig hilsen
ktm

Skrevet af ktm på 28 apr 2010 11:02
Vil de kedler kunne trække mit hus på 300 m2 + garagen på 112 m ??

Men i øvrigt synes jeg det er rigtig hyggeligt, spændende, interessant osv at se, hvad folk går og pusler med i deres erhverv.
Det kan kun gøre os andre bedre orienterede og vidende!

Mere af det

Jeg tror at du skal pille isoleringen ned, bare for at kunne aftage det den yder på pausefyring

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Kom også til at tænke på, at mit fyrrum måske er en smule for kleint???
Men det ville jo tage sig smukt ud, når man skulle vise fyrrum frem!

Med venlig hilsen
ktm

Uha da ja, men få lige en vand fontæne op, da der let bliver meget varmt og stå og snakke om den.

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Annonce
ååååh med lidt udendørs svømmepøl og søanlæg kan det vel lige gå
at bruge sådan et lille et
til at holde det frostfrit om vinteren

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

......

Mvh.

Flemming

Ja nu det ikke for at prale, men det her er en af de mindre kelder... tror "kun" den er på 0,3mWH og ved fakktisk ikke lige hvor meget olie kedlen yder... nu er jeg ikke montør på selve kedeldelen, kun den elektriske, men der er nu også nok at se til
Men ja den skal bruges til lidt mere end et springvand, den skal varme kommunehuset, skolen, plejehjem og et mindre "sykehus" op... Skal nok prøve opdatere den med lidt større kedler, når tiden byder sig... :o)

Mvh
Fjeldaben

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis