Zense afbrydere, stikkontakter og lampeudtag

Jeg har fået installeret Zense intelligent el styring i mit hus. Det er helt fantastisk, Alt køres via de eksisterende el kabler , så ingen nye ledninger, box i elskab etc.
Det programmeres enkelt og hurtigt via pc.
Kan klart anbefales
KHP

khp

9 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
... og man skulle ikke tilfældigvis ikke også lige kunne købe det af dig ?

Udlært Styrings & Regulerings Elektriker (Industri Elektriker)

Passer det i LK dåser og LK Fuga rammer?

 

Jeg vil give KHP ret i, at systemet er meget velfungerende, og det er i konstant udvikling - mener der er kommet nyt materiel så sent som i april 2010, hvor noget af det nye, bl.a. gør det muligt, at styre el-installationen over nettet.. Jeg er selv ret fascineret af ZenseHome, og følger det nøje, og installerer lidt af det i ny og næ..

ZenseHome passer i LK's Fuga dåser og rammer, ja.

Zense forhandles kun gennem el-installatører, og på nuværende tidspunkt findes der, på landsplan, lidt over 100 installatører med ZenseHome. Forhandlerliste kan ses på:

http://www.zensehome.dk/Files/HTML/forhandlere/forhandler.htm


Mvh.

Lars Warncke

 

Elektriker lærling, speciale i Bygningsautomatik

www.brand-elservice.dk

det virker virkeligt smart, har snakket med vores elektriker på frederiksberg P. Andersen & co ApS de overvejer meget kraftigt at starte med at forhandle det. deres hjemmeside skal snart opdateres men der ville komme mere spændende omkring det der inde om kort tid se elpaco.dk
Annonce
Zense benytter ikke z-wave protkol, men synes at I skal tjekke denne side ud. her findes bruger forum på alt hvad der rører sig om z-wave enheder i DK.

http://zwaves.dk/forum/
hej

Jeg har fundet en chip som man kan montere på en ledning, chipper lever at den strøm som kommer fra ledningen når denne tændes, chippen er aktiv selv uden strøm læmnge nok til at kunne sende et off signa.
den kan sende direkte til en anden chip som jeg forestillede mig trække er relæ sådan man kunne styre lys, men muligheden for at sende til en boks som er programerbarer også en mulighed.
Jeg vil høre om denne ide er den måde zense virker på.
Zense benytter deres egen proprietære (åh nej endnu en lorte proprietær) protokol...Det kører vi powerline
Jeg er forhandler af Zensehome systemet. Hvis nogle er interesserede i at høre mere om produkterne eller få en god pris, så
kontakt mig på [email protected]

Venlig hilsen

Danny Petersen
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis