Hvor bred spartel?

Jeg har fået et tilbud på Storch spartler, og idet jeg skal have fuldspartlet alle vægge og lofter i huset, er jeg kommet i tvivl: Er en 45 cm spartel nok, eller skal jeg gå op i 60 cm? Jeg har tidligere brugt en 35 cm spartel, men jeg kender ikke til brugen af så brede spartler. De er vel ikke umulige at "styre"? Er der nogle, der har erfaringer med så brede spartler?

Mvh.
Kim

Jeg har fået et tilbud på Storch spartler, og idet... Vis hele indlægget
16 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Alt for tynd maling.
Øhh.... Er du sikker på der ikke stod Bauhaus eller Jem&Fix oppe over døren på den butik du gik ind i? HVis der er noget Fluggers maling IKKE er, så er det i hvert fald tynd....

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Ja syntes også det lyder lidt underligt, har selv benyttet glugger produkter de sidste mange år, sikker på du ikke har dyppet i en grundmaling (selv den er ikke tynd)
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Skrevet af Jacko på 28 apr 2010 21:39
Øhh.... Er du sikker på der ikke stod Bauhaus eller Jem&Fix oppe over døren på den butik du gik ind i?


Jep! Så var jeg nok gået til en anden forretning! Nej, Flüggers maling er for tynd og mindre fast end den maling, som jeg er vant til at bruge.

Mvh.
Kim

haha... undskyld, men her må jeg sgu grine... Fluggers produkt er nok noget, hvis ikke det mest tykke og seje at trække med der er på markedet.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
Tyk klister = svært arbejde

hvilken producent er der tale om, du er den første jeg har hørt sige det er tynd maling,

Har dælme hørt meget
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Fair nok, vi bliver ikke enige om malingen, men det er heller ikke problemet i denne tråd. Jeg har fået indspark til mit spørgsmål, så jeg takker herfra.

Mvh.
Kim

LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også