Indkørsels hjælp "grus"

Hey folkens
Jeg skal til at lave ny indkørsel, pt. ligger der en blanding af sand og grus, men det grus er ved at være kørt så fast at det nok mest er sand.
Hvad gør jeg, skal jeg grave det op eller lade det ligge og ligge nyt grus oven på.
Hvor tykt et lag skal jeg ligge osv. er der noget specielt jeg skal vide omkring det.

Jeg mangler også et godt tip til hvor jeg får det biligste grus henne
bor tæt på bramming, hvis noget kender et godt sted
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det er nok stabilgrus du har , og det vil med tiden få trykket stenende ned , og skal med mellemrum have lidt ekstra ovenpå
er der mange huller , vil det være en fordel at få løsnet overfladen , så holder det meget længere før der er huller igen
er det ikke slemt , er det bare et nyr lag på når der er behov for det
stabilgrus er tit billigst ved den lokale vognmand , priserne er nogenlunde ens , når bare du ikke køber det i byggemarkedet olig , de tager tit dobbelt pris
Der er jo grusgraven i tjæreborg. Men skal du bruge meget så få en vognmand til at komme med det.
Og hold dig fra de tilbud med bigbag, det er alt for dyrt

Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Hvis du ikke vil have fliser så køb skærver. grus bliver til mudder når det regner.

Jacob
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis