dansksolvarme.dk

Hejsa,. er der nogen der kender dette firma? handlet med dem,? kender deres systemer? De er dælme godt nok billige, det kan ikke engang betale sig at bygge sit eget anlæg med den pris? Men er den god nok? http://www.dansksolvarme.dk/
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
6 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Det ser godt nok billigt ud, og samtidigt ser det ud til at være af god kvalitet. overvejer at prøve det.
Skrevet af søk på 01 maj 2010 10:36
Det ser godt nok billigt ud, og samtidigt ser det ud til at være af god kvalitet. overvejer at prøve det.
Hvordan kan du se det er god kvalitet? Jeg overvejer nemlig også køb men syntes ikke jeg kan gennemskue om det er kvali vare eller det er lidt for billigt.   


Et hvert kompromis danner grundlag for en dyre løsning på lang sigt ;-)

Jeg har efter en længere snak med både dem der har firma og andre rundt om på nettet fået afvide det IKKE er de penge værd, man får vidst hvad man betaler for, som med alt andet, men det var sq en billig pris, så hellere købe en "rigtig" solvarme tank, uden rødt kobber, selv lave styring samt solfanger og så købe noget sikkerhedspjat såsom overtryksventiler etc....

/mkh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af mkh på 02 maj 2010 19:10
Jeg har efter en længere snak med både dem der har firma og andre rundt om på nettet fået afvide det IKKE er de penge værd, man får vidst hvad man betaler for, som med alt andet, men det var sq en billig pris, så hellere købe en "rigtig" solvarme tank, uden rødt kobber, selv lave styring samt solfanger og så købe noget sikkerhedspjat såsom overtryksventiler etc....

/mkh

Ja hvis man selv laver del elementerne så ved man da hvad man har
Har du evt link til byg selv solfanger?

Et hvert kompromis danner grundlag for en dyre løsning på lang sigt ;-)

Skrevet af RPlink på 02 maj 2010 19:27

Ja hvis man selv laver del elementerne så ved man da hvad man har
Har du evt link til byg selv solfanger?


Opret en bruger på http://stokerpro.dk kig under solvarme eller søg på den side, der er en gut der hedder Pelle (777 herinde) han er ikke mindre end fantastisk til den slags, han har bygget et syntes jeg ret stort anlæg.. Søg stokerpro efter "Fra skrot til solvarme" Styring kan bygges MEGET billigt med en Arduino (google arduino solar hot water) /mkh
Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Skrevet af mkh på 02 maj 2010 19:30


Opret en bruger på http://stokerpro.dk kig under solvarme eller søg på den side, der er en gut der hedder Pelle (777 herinde) han er ikke mindre end fantastisk til den slags, han har bygget et syntes jeg ret stort anlæg.. Søg stokerpro efter "Fra skrot til solvarme" Styring kan bygges MEGET billigt med en Arduino (google arduino solar hot water) /mkh

Mange tak det vil jeg prøve /RPlink

Et hvert kompromis danner grundlag for en dyre løsning på lang sigt ;-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis