Gulvvarme 868mhz alarm 868mhz - Vil det virke

Hej har et trådløst alarm system infinite prime installeret herhjemme virke upåklageligt . har nu få installeret trådløst gulvvarme. og ser nu at min gulvvarme bruge 868mhz til kommunikation. Og det samme gør min alarm .kan det lave problemer. bange for at jeg få en masse fejl alarmer osv osv. . .  Nogen der kende til sådan nået

3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Hvis begge dele er lavet efter foreskrifterne skulle der ikke være noget problem i det. De forskellige apparater anvender forskellige koder til at identificere sig. Alarmen kan sikkert godt se at der bliver sendt beskeder til gulvvarmen, men det er slet ikke de koder den ved den skal kikke efter.
Du kommer vel heller ikke springende når nabokonen råber efter sin mand *S*

To mobiltelefoner fungerer jo også udmærket selvom de måske ligger i den samme lomme.

mvh
BS

 Topmålet af dovenskab er at gøre det rigtigt første gang

Det klart, men det sker jo at nået kan lave forstyelser. Knægte har en fjernstyret bil som racer fremad nå man tænde for fjernsynet. ( Siger dig jeg fik et chock første gang jeg sad alene om aften og pludselig røg den hen ad gulvet. Så derfor jeg mener om det kunne lave nået forstyrelser over hinanden
Ingen problemer med den kombination - 868MHz ISM frekvenserne er begrænset i air-time, så det enkelte apparat/system kun må bruge frekvensen i en ganske lille procentdel af tiden - så på den måde kan mange forskellige ting, f.eks. dine to, bruge den samme frekvens, og vil kun sjældent komme til at sende oveni hinanden - de gange det sker skal systemerne stadig kunne virke - med andre ord skal de være rimeligt tolerante overfor forstyrrelser.




/ Claus

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis