Skimmelsvamp på savsmuldstapet?

Hej

Jeg har fået noget skimmelsvamp tror jeg det er det er ved et vindue i et soveværelse.

Mit spørgsmål er så , hvad kan kan fjerne det med uden og fjerne malingen på tappetet?

På forhånd tak
7 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Rodalon er godt mod svamp.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Er det et lille område skulle du kunne fjerne det med Rodalon. Mener det skulle virke uden at skade malingen alt for meget, med mindre det altså allerede er blevet misfarvet af skimlen. Vigtigere er dog at du finder ud af hvorfor der er kommet skimmelsvamp, for er der fugtige vægge bagved tapetet hjælper Rodalon jo ikke noget i det lange løb.

Læs mere på http://www.skimmel.dk

Mvh

Anders

 

Jeg tror simpelthen det er fordi der har været meget fugtigt omkring vinduet her hvor der har været så koldt har der lang meget "vand" når man åbnede vinduet om morgenen
Rodalon fjerner skimmelsvampene - men kun midlertidigt. Det eneste rigtige at gøre er,at finde kilden til svampene, få den stoppet og få tapetet repareret. Er der tale om savsmuldstapet, er det forholdsvist simpelt at "luse" et stykke i også uden at det kan ses.

 

Danmarks billigste farvehandel
malershoppen.dk, hmm, nu er der bare det at denne type tapet var moderne for 15 år siden, og der lå I sikkert inde med 25 forskellige slags. Det er der ikke mange der gør mere....

Hvis ikke man har en rest er det en pest at finde noget med samme struktur. Så det du skriver er ikke helt rigtigt.

MVH

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
Annonce
PeterR hmm. Nu er det sådan at Rutex - både for 25 år og i dag - i 98% af tilfældene er enten medium eller grov struktur. Og der er ikke sket den store udvikling indenfor dette område de sidste 25 år.

 

Danmarks billigste farvehandel
Kan godt være. Har bare været i samme case, men jeg var kun 10 steder, de havde overhovedet ikke noget der ligner noge steder.

Sendt fra min Commodore64
Hvorfor ikke købe en rigtig fed gammel motorcykel.
Se Min XSer her
Kik forbi www.yamahaxs650.dk
 
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også