Trumlen drejer ikke rundt

Hvad skal jeg gøre med en vaskemaskine Zanussi FJS 1274C hvor tromlen ikke vil køre rundt. Kan kun få toppladen af og kan ikke komme ind til motoren. Nogle gode råd til hvad jeg kan gøre og hvad den kan fejle

chk

8 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kan du dreje den med hånden?
Hejsa..
Mener du skal ind bagfra, og sikkert skifte kilerem.. det kan være motoren, meeeeeeeen,,

Mvh Jan J
du kan garanteret tage bagpladen af ! (alle dem jeg har været ud for kunne man det.....nu er min livserfaring ikke så lang, men jeg har da set et par stykker )

hvis du kan høre motoren "larme" når den burde køre, er det sikkert remmen !
er den helt død har du nok en motor som skal have nye kul eller helt skiftes

Seti

**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

Tak for alle jeres råd....har endelig langt om længe fået bagpladen af  Hvor sidder mortor kullene ?

chk

Skrevet af chk på 06 maj 2010 13:19
Tak for alle jeres råd....har endelig langt om længe fået bagpladen af  Hvor sidder motor kullene ?

chk

Annonce
hvis du skiller motoren ad så kommer kullene.!!!
Hej, hvis den har smidt kullene så er det bedre at give 800kr og få en bytter!
Hvis den ikke står og brummer så kan det det være en løs forbindelse, prøv lågafbryderen, eller det bevægelige stykke mellem lågen og maskinen, hvis den har stoppet med vand kan det være den har en overtryks differenemåler som bare skal resettes.
preben
kul sidder modsat kilerem, nogle mystiske plastisk dimser.. Hvis du skiller af, så husk at opmærke.. // Jan
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis