Billige materialer!

Ledte efter isolering og fandt denne side. nogen de kender firmaet, tænker på hvordan de er at handle med?

Morten

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

10 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
du er sq nødt til at indsætte et link

Laver alt i smede arbejde og simple drejeopgaver.

ØØHH!!! skal man det?? hehe!! sorry!

http://www.net2traelast.dk/

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Kender dem ikke. Men jeg har faktisk en del fra Rockwool til at ligge. Det er noget jeg har overtaget i forbindelse med en virksomhed, som skyldte mig penge. En rigtig Jydsk byttehandel.
Hvor meget skal du bruge og hvilken type, så vil jeg gerne give dig et tilbud

 

Danmarks billigste farvehandel
Hvis det er det glasuld du snakker om de har på tilbud, så ville jeg holde mig langt væk fra det, det er godt nok ikke behageligt at arbejde med, så hellere betale lidt mere og få noget man kan holde ud at arbejde med.

Skal det være billigt, så kig efter Paroc isoleringen når det er på tilbud hos bla. Stark, billigere bliver det vist ikke.
Nu kan jeg se at du er fra Ringsted, så du kan jo prøve spar3.dk(som ligger i Havdrup), dem har jeg god erfaring med. Han plejer at være god til at kunne give et ordenligt tilbud, hvis du skal bruge et fornuftigt antal pakker. Bemærk at de ikke kar kvalitets mærker som Rockwool og isover, men kun Paroc mm.

Mvh
/Thomas
Annonce
Hehe! nej det var nu thermisolen jeg kiggede på, skal bruge noget til efteråret engang. når jeg bruger sten og glasuld bruger jeg som regel rockwool eller isover.

Morten

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

Okay, men termisolen kan da fåes lige så billigt igennem din lokale lavpris træ, ellers hvis det er større mængder, kan du måske forhandle prisen hos din lokale trælast også.
Sidst jeg købte lign. isolering fik jeg det til 44 kr. M2 men det var kun plader der var 60 x 120. thermisol pladerne er 120 x 120. og jeg skal ikke bruge særligt meget så det bliver måske lidt svært at få mit lokale byggemarked derned.

Morten

Morten    

"when your born, you get a ticket to the freakshow. When your born in america you get a front row seat"

jeg har handlet med http://www.net2traelast.dk/
fin service, tingende blev læsset af i min indkøreles uden problemer inden for den lovet leverings tid
handlet det viste isolering....... det holder ikke helt tykkelsen som forskrevet på emballagen (95mm er nok mere 75mm), men til et udhus er det fint nok.

Seti


**al hvad jeg skriver er egen erfaring eller hørt... der udstedes ingen garantier, men skrevet i bedste mening**

malershoppen.dk
hvor meget har du liggende i 100 mm flexi bats

 Vestfyns betonboring

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også