puch maxi motor rens

hej. vil gerne rense motoren på min puch maxi, og tænkte om man kan få noget væske man hælder i tanken sammen med benzin, således at når motoren kører bliver den renset. mvh mads
hej. vil gerne rense motoren på min puch maxi, og... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
okay. tror bare jeg beholder den nuværende lydpot, elsker nemlig lyden . her på det seneste er den begyndt at bremse SUPER dårligt, hvordan får jeg den til at bremse bedre? skal jeg købe nogle nye bremsebakker til forhjulet og til baghjulet? i så fald, ville disse så være de rigtige http://www.thansen.dk/product.asp?c=3753583146&n=-2039298060&pn=-2039726716
Hvilke typer barker der skal i ved jeg intet om, men har du prøvet at spænde kablerne så de ikke er så løse, hvis kablerne er mere end 5 år gamle skal de skiftes, de bliver efterhånden strukket længere. Bremsebarker på en knallert holder meget længe, jeg har eks. aldrig skullet skifte mine. da jeg havde knallert
så blev kablerne strammet, og nu bremser den meget bedre men nu hvor jeg allerede er igang med at stille spørgsmål, så kommer her et til, min baglygte på knallerten springer hele tiden, hvordan kan det være ? får den for meget strøm eller sådan noget, og hvad kan jeg i så fald gøre ?
du kan sætte kraftiger pære i baglygten.

jeg har en "stor"knallert. gillera rcr. den hade også med at brænde baglygtepære af
men nu køre jeg rundt med forlygte pære til puch maxi. ca 35 watt.
af to trådet typen.!
Skrevet af prebzz6 på 26 apr 2010 20:36
så blev kablerne strammet, og nu bremser den meget bedre men nu hvor jeg allerede er igang med at stille spørgsmål, så kommer her et til, min baglygte på knallerten springer hele tiden, hvordan kan det være ? får den for meget strøm eller sådan noget, og hvad kan jeg i så fald gøre ?
Det gør den på alle de gamle Maxier, men du kan som Hans skriver sætte en kraftigere i. Men jeg lover ikke at det holder, min erfaring er at det skyldes de rysteturer den baglygte er udsat for, så jeg monterede en helt ny baglygte oppe lige under enden af bagagebæren, så holdt den meget længere. Problemet med at sætte en større pære i (altså flere w. ) er at så stjæler den noget fra forlygte pæren. Men bruger du kun knallerten til bykørsel betyder det ikke så meget, værre er det hvis du bor ude i friheden hvor gadelamper er noget vi ser i byen.

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis