Møbelkategori?

Hej

Jeg er ny bruger herinde, og fandt forummet ved at google "Gør det selv forum".

Jeg har brug for gode råd til at bygge sine egen møbler, men kan ikke rigtig finde ud af hvilken kategori jeg skal oprette en tråd i.

Helt konkret drejer det sig bl.a. om valg af træsort til en seng, samt generelle gode råd. Er der en kategori der er egnet til dette, eller har lav-det-selv.dk brug for en møbelkategori?

På forhånd tak!

Mvh Lars

5 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Man kan vel bruge næsten en hvilken som helst træsort til en seng. Måske lige med undtagelse af snorketræ

Nej det må du undskylde. Det var naturligvis lidt frækt - især i og med du er ny i butikken.

Men som du kan se ude under ledeteksten, så har du ramt det underforum der omhandler sidens tekniske funktioner. Du kunne måske fordel have valgt "lav hobby" eller lign. Men det til trods skal du såmænd nok får nogle kvalificerede svar.

Mens du venter kan du eks. google "make furniture".
ja og du kan google
woodworking
woodworking magzine
se på you-tube under woodworking- /tips/projects/og så videre
der er masser af sider ude på nettet om træarbejde rigtig
mange af dem dækker emnet møbler indenfor alle katagorier
og tidsperioder
nogle af magazinerne er for nybegyndere andre for lidt mere
øvede og atter andre er for dem der virkelig er erfarne
men prøv dig frem du vil blive overrasket over hvor mange der er
nogle gør det mest med maskiner og andre er kun til håndværktøj
i deres måde at arbejde på
held og lykke med søgningen

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Som jeg kan se i underteksten har jeg ramt det underforum der omhandler "forslag til forbedringer", hvilket er det primære i mit indlæg. Altså, en forbedring i form af en ny kategori.

Jeg søgte ikke råd til mit senge-problem, nærmere en henvisning til hvor jeg kunne poste et mere detaljeret indlæg, eller gøre opmærksom på at der mangler en kategori til formålet (imo).

Men tak, du ramte halv plet med dit svar. Jeg prøver lav hobby
Har søgt lidt på google, men ikke lige på disse ord / vendinger.

Tak for tippet, og tak
Hej,

Jeg bruger også en del tid på at ompolstrer gamle møbler - så jeg synes også at en møbel kategori ville være en god ide

Mvh
/Thomas
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis