quick grip tvinger

der her quick grip tvinger der findes på markedet ,hvad er forskeller på disse irwin tvinger nogen har sorte håndtag andre sort/gul håndtag er det enenste forskel

ser haraldnyborg sælger disse til en rimelig pris dem med sort håndtag

http://www.harald-nyborg.dk/listpro...=20100

er der nogen firmaer på nettet der har bundle pakker på disse produkter for tiden evt

der her quick grip tvinger der findes på markedet... Vis hele indlægget
26 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Så vidt jeg kan se, er HN's tvinger de gamle - dvs. Írwin har lavet en ny model, der helt sikkert er bedre, men de "gamle" er nu ikke så værst endda. Tvingerne fungerer fint til "alm. tømrerarbejde" - og vel er de nye modeller stærkere, men jeg finder de gamle helt ok.

Mvh.

Jan R.
nu skal de kun bruges til hobby brug ikke professionelt så jeg vil prøve nogen i forskellige str fra H/n

jeg har kigger på dbs.dk der var der ganske vist en der solgte 4 irwin dem med sort/blå håndtag 300mm tvinger men folk vil jo have ny pris for dem selvom de er brugt og uden garanti så kunne jeg ligså godt hente dem i carlras .


nej de helt billige går jeg uden om har set nogen helt ned til 20-30 kr
Stark har tit weekend og aften tilbud, hvor bla. dobbelt pakkerne af Irwin´s tvinger tit er imellem.
Det er godt ½ pris, har selv købt en hel del af dem til den pris.
Harald nyborgs er ok til prisen, quick grip er bedre men absolut ikke penge værd. Jeg syntes de er en meget primitiv konstruktion og lever slet ikke op til konkurrenterne. Personligt foretrækker jeg wolfcrafts specielt deres PRO, men standleys er også ok.

/Lasse
Jeg har de billige og de skulle smøres og pilles en del ved før de virkede.. Den ene ville slet ikke udløses igen uden brug af en hammer.. men så kom det også og efter en gang olie virker den nu.

Gå efter bolden - ikke manden.

Den glade ejer af en "Maxi 77" byggeår 1980 nr. 3012
 Svendborg

http://www.prishammeren.dk/shop/irwin-quick-grip-tvinge-1469p.html

helt dårlige må de ikke være de har iflg linket et tryk på 250 kg men jeg syntes godt nok irwin modellerne er svære og gennemskue pga der er flere model typer med forskellige farve håndtag

kender i hvad forskellene er
Jeg må indrømme at den gang jeg brugte dem var før Irwin kom ind over. De klemmer skam fint, men jeg syntes låsen/udløseren fungere dårligt og er bøvlet at udløse. De andre producenters løsninger er bare bedre, specielt wolfcrafts der samtidigt kan bruges til at bevæge kæberne fra hinanden. Det smarte med den standley jeg har er at den strammer automatisk, lidt som et målebånd

Hvis det er meget tryk du leder efter har bessey en løsning der kombinere fordele fra både gl skruetvinger og fra quicktvinger
de skal kun bruges til hobby brug når der fx er noget der lige skal holdes sammen olign

h/n ser ud til så ikke og være sagen

hvor køber man dem på nettet 300mm er nok den der dækker behovet mest billigst muligt

stanley har jeg kiget på på deres side men kan ikke finde dem herhjemme på nogen firmaerr
Der er yderligere 6 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis