Identifikation af ståltagplader

Hej i forummet.
Jeg er i gang med at få lavet en tilbygning, og skal derfor have fat i tagplader mage til de eksisterende.
Der er ingen form for identifikation at se på pladerne. Derfor har jeg brug for hjælp til at identificere typen og evt. mærke.
Det er ståltagplader med en nopret overflade. Farve og udseende fremgår forhåbentligt af vedhæftede billeder. De er i lange længder der går fra rygning til tagrende.
Pladerne er lagt på omkring år 2000-2002 (jeg har først overtaget huset efterfølgende).
Jeg vil sætte stor pris på ethvert bud på typen, og hvor man evt. kan købe nogle tilsvarende. På forhånd tak Peter
3 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
Kunne godt ligne noget Lindab topline plader, men kan være mange andre mærker også.

Tag nogle mål fra bølge til bølge samt højden på profilet, så kan din lokale trælast sikkert finde producenten til dig.
Det kunne godt ligne noget lindab topline men jeg mener ikke at man kan få det med en " ruflet" overflade.

Hej

Ved godt det er mange år efter du har oprettet dette indlæg, men jeg står i præcis  sammen problem som dig så prøver lykken. Fandt du nogensinde ud af hvilke tagplader det er?? De ligner fuldstændig mine. 

Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis