lav selv Landgangsbro?

Hej jeg har en 18" Draco og en dejlig stor hund som gerne vil med, men da han vejer 45 kg er ikke bare lige til at slæbe ombord!   Derfor kunne jeg godt tænke mig om der var nogen der havde nogle ideer til at lave en sammenklappelig gangbro!!!!- det gør jo ikke noget at den også kan bære en voksen!

Glæder mig til at høre nogle seriøse forslag

Hilsen Draco
2 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
et gangbræt fra et stillads fås både i 1½ , 2, 21, 3 meters længde på sat to 12cm hjul
til maskiner/borde med gummibelægning og så en plade med måtte/gulvtæppe under til
at ligge på skibet der hvor hjulene skal køre frem og tilbage

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Hej Draco

Sidder lige selv og fifler med tanker om en gangbro til min lille hund.. 35 kg. :-)

Tror at jeg har fundet løsningen.. En udtræks aluminiums stige.. F.eks.

http://www.net2kontant.dk/product.asp?product=7800

Der findes mange forskellige slags, priser og længder.

Udtrukket i den længde der nu passer til den kaj, man lægger til ved og med påsættelse af f.eks. en stram stof pose lavet af meget stærkt stof, ville hunden kunne komme til og fra alle vegne. Og den fylder ingenting, når den er sammenklappet.

Udover det kan den jo benyttes hvis f.eks. Sallinghornet skal efterses eller lign og den kan tages med hjem til tagrende-rengøringen også.. Så når vi de 3 funktioner alting om bord på en skiv skal have. :-)

Den vil nok ikke kunne holde til at jeg benyttede den, når belastningen på den bliver så forkert, men jeg tror at den ville kunne klare Tulle-pigen. og jeg må så bare gøre som jeg plejer og hoppe op og ned selv.

Jeg mangler lige at tænke lidt over fastgørelsen på båden når den benyttes ved skæve vinkler, men det finder jeg jo nok ud af :-)

VH :-)

 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Relaterede emner

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis