Bundgas

En af mine gode venner fortalte mig her forleden at nu havde han for første gang i sit liv, været ude at køre på en mc hvor han ikke turde gi bundgas ! ( han laver lige en kunst pause hvor jeg så kan se om jeg kan gætte hvad det var for en)  så jeg lagde forsigtigt ud med Yamahas  goe gamle Vmax. Han smiler overbærende og siger næh det var en FYM (Kineser) Men hvergang han havde forsøgt at få motoren op over 5000 mdr. havde den larmet raslet og vibreret så voldsomt at han troede motoren var ved at falde af 
12 svar
 Følg tråden
Annonce
Annonce
Annonce
det var den sikkert også

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Hihi, det er vidst ret std på en kina skralde, det hele rasler, hopper og danser inden man har kørt 200km...

Købte for mindre end 2md siden en 150ccm Crosser, kina ting til mit sommerhus, har allerede brugt 1/4 på dele der gør lortet rent faktisk KAN køre

Inden da, måtte jeg leve med utæt toppakning, overløb på svømmeren, køre med fuld choker hele tiden ellers 4 taktede den så meget jeg blev døv (fordi der sidder for lille dysse i som std og de aber ikke kan forstå et stille en luftskrue), udstødning er allerede utæt ved bag-samling, det sted hvor bagpotte og forrør støder sammen mangler der kroge til at holde lortet.....og sådan kan man ellers blive ved

KØB ALDRIG KINA LORT, og slet ikke fra hp-trading.... De er tåber udover alle grænser....

http://picturedumper.com/picture/20100419/b3e86663e2/dirty.jpeg = Spild af penge...

/mkh

Denne bruger er slettet og ikke længere aktiv.
Tjah Havde du nu købt dig en MZ TS 150 så havde du haft noget at køre på der ikke skal samles efter 200 m. Det kan stadig lade sig gøre at købe en "lettere" brugt for en 2-3000,00 kr. som med garanti starter også i 20 minus grader
I er da lidt negative over for de fine maskiner. Jeg tror de er rigtig gode, og det er Jer der ikke rigtig forstår at bruge dem korrekt!!
Kender rent faktisk en her i pastoratet, der har en sådan fin sag, og som er glad for den!!

Med venlig hilsen
ktm

... er han også begyndt at køre på den, ktm?

Annonce
Uldal, den hænger vel til pynt over kaminen

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Ja ja, der er en hel klub her i området, og de farer omkring på vej og gade, på deres dejlige maskiner!!
En kammerat har for nylig hjembragt en kopi af en Dnjerper som flyttegods fra Kina, som igen er en kopi af en førkrigs BMW. Den har sidevogn og bakgear. Ved dog ikke om han får den indregistreret, men er sikkert også en mageløs kvalimaskine!!

Med venlig hilsen
ktm

en af mine kamereter.

han har også en kinøjser maskine en lifan lf250-4.

den køre faktisk godt med lidt pille arejde i begyndelsen.
( efter spænde skruer og møtrikker).
den har køret ca 6500 km. uden de nævneværdige problemer.!
når den er først er tilkørt så spinder motoren som en mis.?
men potterne har det lidt skidt af megen brug som hværdags maskine.
men elleres ok.
Kinøjser MC svarer i virkeligheden til at man køber franske biler generelt og så italienske FIAT!

Med venlig hilsen
ktm

Russeren kan han godt få indregistreret, der kører faktisk en del af dem i Danmark også den model der hedder Ural, som er bygget over samme læst. De er virkeligt gode terængmaskiner, på landevejen skal de holde siog fra motorveje da tophastgheden er omkring de 100 kmt. Største minus ved dem er at hovedlejerene er af hvidtmetal uden nogen form for ruller eller lignende.
Der er yderligere 2 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele

Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere

Tilmeld dig gratis