Næstformandens bidrag til fremtidens befolkning

Jeg vil dele den glædelige nyhed med alle min med-LDSére, at jeg er blevet far.
Der kom en sød lille prinsesse til verden d. 16.april, kl. 07.37
Det er jo en oplevelse der er større end det som andre forældre har fortalt om. Men nu er det jo også noget specielt, når det er MIN lille pige

Jeg har allerede taget mange billeder. Og jeg skal nok få lagt nogle af dem ind, når vi kommer hjem fra sygehuset.

Mange glade hilsener fra Næstformanden, Nu også kendt som Næstfarmand...

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Jeg vil dele den glædelige nyhed med alle min med... Vis hele indlægget
23 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Stort tillykke herfra...

At have sådan en nyfødt i armene er noget at det bedste, husk at nyde det fuldt ud...
Tak tak, til alle.

Nu er hun en uge gammel.
Hun bliver fodret af omkring kl. 23. vågner 3-4 timer efter og får lidt mere. Så sover hun til kl 6-7 stykker... Lige nu ligger hun i liften og er klar til dagens første gåtur.
Hunden er lidt jaloux, men den får stadig masser af opmærksomhed :-) Jeg går til hundetræning 1 gang om ugen og træner mindst 4-5 gange derhjemme hver dag!

Mht. min Avatar, så er det de to eneste serier i fjerneren jeg ser. Man kan komme og gå, uden at miste noget væsentligt. Dog skal det siges at jeg så godt som aldrig ser tv. Jeg vil hellere være på LDS eller noget andet net-halløj.

Jeg er ved at bygge en overdækning ud fra udestuen, så hun kan komme ud at stå.


Næstfarmanden

Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....

Tillykke med hende.

Idag blev det så min tur igen (nr.2). En dreng igen.


 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Tillykke herfra til dig også.

Man bliver jo helt opstemt af at se alle de små...
ja et stort tillykke til dig også
her fra Ærø
det ender vel med at der skal et nyt forum til der hedder "hvordan ...."
og bygges vuggestue så fædrene ophav kan få lov at komme på
LDS igen

You know the old saying- if it ain´t workin´,get a bigger hammer. Or better yet- if it ain´t broke fix it till it is. Well, with these tools you´ll have no problem.

Annonce
Til lykke også til dig. Og faderen er OK?

Helt klart, der er behov for en ny afdeling med alt om amning, bleskift, nattero, omsorg for fædrene, osv!

Med venlig hilsen
ktm

 

Skrevet af ktm på 23 apr 2010 17:05
Til lykke også til dig. Og faderen er OK?

Helt klart, der er behov for en ny afdeling med alt om amning, bleskift, nattero, omsorg for fædrene, osv!


Det kan da være at Allan E har noget i støbeskenen.
Tak alle, og ja jeg har det også fint.

 Mvh.

Flemming

Man skal ikke kaste med Sten hvis man selv bor i et glashus ...Eller hvis Sten er rocker, og ved hvor du bor

Forsinket, men stort til lykke herfra til jer begge!!! Damn det er stort...... og sætter som altid alt andet i relief.....

En god kammerat sagde til mig, inden vi skulle have vores første.... "tænk på, at I går ind på sygehuset 2, men kommer ud 3 - og læg så mærke til, hvor forandrede dine prioriteter er". Har fulgt mig lige siden....

Nyd det!!!


Mvh.

Jan R.
Også et stort tillykke med den dejlige dreng

Skønne unger! God arbejdslyst

til dig Flemming.
Og som en af mine bekendte sagde; Det er da heldigt at han ikke ligner dig. Han er da meget kønnere...!!

Nu er jeg lige kommet hjem fra en hel weekend i håndboldens tegn. Har sovet omme i hallen, og passet på godt 200 overnattene børn og ledere. Så er man glad for at komme hjem igen.

Her er hun så 8 dage gammel. Og med i hallen for første gang. Bolden er en miniput, så hun skal lige have hjælp til at holde den... ;-)

Næstfarmanden


Er ikke så aktiv i forummet for tiden...
Min sparsomme fritid går med ungerne, hunden og konen. I nævnte rækkefølge....
Der er yderligere 3 indlæg i tråden.
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis