Male køkkenlåger?

hej jeg har overvejet at male min køkken låger men har bruge for lidt vejledning
jeg ved man skal huske at vaske lågerne i grundrens, derefer skal de også spartles og slibes.
men hvilen slags maling skal man bruge
 

jeg kunne godt tænke mig at de skulle være hvide, måske højglans, hvis det kan lade sig gøre?
vil det være en fordel at bruge en sprøjte? evt
 (http://www.carl-ras.dk/e-shop/el-va...ionhv5900/ eller skal det være en man kobler på en kompresser eller skal det rulles på)
har i andre gode råd? på forhånd tak

 

hej jeg har overvejet at male min køkken låger men... Vis hele indlægget
15 svar
 Følg tråden
Der er 10 indlæg før dette.
Annonce
Annonce
Annonce
Ja tak. Held og lykke.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
En helt anden mulighed er at sætte selvklæbende folie på skabslågerne.
På den måde sparer du en masse arbejde med afdækning osv.

Det er rimeligt nemt at montere hvis lågerne er helt flade, men hvis der er udfræsninger i lågerne kræver det lidt arbejde at få folien til at passe.
Folien kan du købe hos din lokale skiltemand, eller prøv at søge på nettet.
Se f.eks. http://foliekniven.dk/folie_meter.php?type=0
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
Men hvis man gør det det, så lad være med at fortryde det om 5 år. For det er et helved at få af igen.

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
ja, det kan der være noget om.
Det er ikke nemt at få alt klisteret af igen.
Men det er maling på den anden side heller ikke ;O)
Næh, men maling kan du male ovenpå igen, uden problemer... Det er bare afslibning og vask. Folie.... Ja....

Faglært bygningsmaler, gør-det-selv og autodidakt ud i renovering af husmandssted 
LDS Systembesked
LDS Tip
Automatisk tip
Indkøbstip: Få 20% rabat på spartelmasse og maling med vores rabatkode hos Malgodt: LDSMAL07     Se mere her
 Følg tråden
Vil du være med? Log ind for at svare.
Sponsor på LDS
Malgodt.dk

Malgodt er sponsor på Lav-det-selv.

Få særlig rabat på maling, epoxy og meget andet.

Se mere

Tilmeld dig og få fordele



Deltag i forummet, stil spørgsmål og svar andre

Favoritmarkér spændende indlæg

Færre reklamer, når du er logget ind
...og meget mere



Tilmeld dig gratis

Se også